همانطور در مقالات متنوعی قبلا  با شما صحبت کردیم به شما گفتیم که ووچر پرفکت مانی (سیستم پرداخت الکترونیکی است) مانند کارت هدیه است که می­توان تنها یک بار از آن استفاده نمود.

خرید ووچر پرفکت مانی برای همه افراد امکان پذیر است و برای این کار باید حساب پرفکت مانی ایجاد کنید و این امر در وب سایت های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند اقدام نمائید. با وجود تحریم های موجود افتتاح حساب بدون مشاوره دشوار است اما شرکت آی آر اکسچنجر Ir Exchanger با زمینه فعالیتش در این حوزه این مشکل را برای شما مرتفع نموده و به شما کاربران عزیز در این رابطه مشاوره های رایگان می­دهد تا بتوانید به سهولت و با اطمینان اقدام افتتاح حساب و خرید ووچر پرفک مانی نمائید. برای این کار باید فرم درخواست خرید را به صورت آنلاین اینترنتی کامل کنید و میزان شارژ پرفکت مانی خود را در این فرم مشخص نمائید و در صورت پرداخت مبلغ توسط شما ، حساب پرفکت مانی شما همان لحظه به روز میشود و مبلغ درخواستی شما به حسابتان افزوده می­شود. تمام کاربرانی که اقدام به افتتاح حساب ووچر پرفکت مانی در وب سایت شرکت آی آر اکسچنجر  Ir Exchanger اقدام کرده­اند، می­توانند در بخش فروش و تبدیل پرفکت مانی اقدام به این کار نمایند. یکی از ویژگی­های بارز حساب پرفکت مانی این است که به شما امکان خرید و تبدیل هر نوع ارز جهانی (دلار، یورو، پوند و ...) و همچنین طلا را به صورت آنی (آنلاین) می­دهد.

 در اینجا به این مسئاله می­پردازیم که تفاوت میان پرفکت ووچر و ووچر پرفکت مانی در چیست؟ که پاسخ ما به این سؤال، میزان کارمزد آنها می­باشد. کسی که نمی­خواهد کارمزد پرداخت نماید از حساب پرفکت مانی استفاده می­کند و در غیر اینصورت شخص برای استفاده باید 1.99% کارمزد پرداخت نماید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()