شرکت هوامدار تأمین کننده انواع پمپ­ها با برندهای کالمو ، فلو سِرو ، سولزِر و گراند فوس در ایران است. پمپ باد به کمپرسورباد و کمپرسور هوا نیز اطلاق می­گردد. وظیفه نگهداری و فشرده کردن سیالات مثل گاز و بخارات آنها را به عهده دارد. پمپ باد بیشترین انرژی مورد نیاز را در بین ابزارآلات بادی فراهم می­کند. برای کارایی های متفاوت می­توان به تنظیم باد لاستیک­های خودرو ، باد کردن (توپ، تشک، وسایل بادی) ، مصارف صنعتی چون پرچ کردن ، منگنه کوبی بادی، پرس ها، دریل،ها و غیره اشاره نمود.

 پمپ باد با فشارهای متنوعی چون مکش و دمش در مصارف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می­گیرند. همانطور که برای شما مطرح شد کمپرسور هوا دارای برندهایی چون رونیکس، دوو، هیوندای، اکتیو تولز و ...اشاره نمود. پمپ بادها بر اساس محلی که مورد استفاده قرار می­گیرد نام گذاری و قیمت گذاری می­شوند. کمپرسور پرتابل( قابل حمل می­باشند و قابل جابه جایی به مناطق مختلفی است) ، کمپرسور برقی (تلمبه برقی نیز نامیده می­شوند)، کمپرسور صنعتی(در ابعاد بزرگ طراحی می­شوند و برای جابه جایی آنها از چرخ استفاده می­کنند) از این موارد می­باشند. پمپ باد (کمپرسور باد) صنعتی با توجه به کاربرد دارای انواع مختلفی است : پمپ باد فشار قوی ، پمپ باد پیستونی ، پمپ باد اسکرو . پمپ باد از لحاظ مراحل اجرایی به دو دسته تقسیم بندی می­شوند: 1. یک مرحله­ای 2. چند مرحله­ای . در موقعیت­هایی که حجم زیادی از گاز با فشار زیاد مورد استفاده است باید از کمپرسورهای چند مرحله­ای به کار میرود.

 شرکت هوامدار انواع محصولات کمپرسورها را در وب سایت تخصصی خود در اختیار متقاضیان و مصرف کنندگان قرار میدهد. همچنین در این وب­سایت لیست قیمت انواع محصولات را در بخش قیمت قرار داده است. کارشناسان مجرب بخش فروش ، بهترین مشاوره­ها را برای جلب اطمینان مشتریان خود در اختیار می­گذارد و شما را در زمینه خرید کمپرسورها با برند اصل یاری می­دهد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 661
نمایش همه
علاقه مندی ها ()