زمانی که در نما از سنگ و سرامیک استفاده می شود برخی مواقع شاهد کنده شدن و یا افتادن نما می شویم که غیر از داشتن ضرر مالی می تواند خطرات جانی و مشکلات دیگری را به همراه داشته باشد. خب این عجیب نیست که چرا این سنگ ها فرو میریزند و دلیل آن استفاده نکردن از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشد که امروزه توانسته جایگاه خود را پیدا کند. پس از این که سنگ ها جدا می شدند و مشکلاتی به بار آوردند استفاده از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان صورت گرفت و به این صورت این مشکلات از میان برداشته شد. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یک امر ضروری می باشد. برای نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آن را از سنگ عبور می دهند و به ملات پشت سنگ ها نصب می کنند.

پس سایز های متفاوتی را برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان داریم که با توجه به سازه مشخص می گردد. معمولا نصف پیچ در سنگ و نصف دیگر آن در ملات قرار می گیرد. شرکت هایی هستند که پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به فروش می رسانند و خدمات آن را انجام می دهند. برای خرید پیچ و رولپلاک نمای ساختمان باید از شرکت ها به صورت تلفنی و یا اینترنتی سفارش خود را بدهیم تا برای انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کوتاه ترین تایم دست به کار شوند. برای نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از شرکت های معتبر اقدام کنید تا نصب را به درستی انجام شود.

شرکت سپهر سپید ارائه دهنده ی خدمات نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشد که می تواند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را با بهترین کیفیت به شما عرضه دارد. برای سفارش به سایت مراجعه داشته باشید و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 568
نمایش همه
علاقه مندی ها ()