آشپزخانه قلب معماری خانه است و معمولا زنان ایرانی بیشتر وقت خودرا صرف این فضا می کنند و آشپزخانه یکی از مهم ترین بخشهای بازسازی منزل درزیبایی دکوراسیون داخلی خانه است. به خصوص امروزه، آشپزخانه بیشتر در معرض دیداست. امروزه بازسازی آشپزخانه در بازسازی منزل شامل جایگزینی کابینت ها، تخریبدیوارها، انهدام آرک های قدیمی و بازسازی و یا در صورت لزوم، جابجایی لوله کشی،کف، کاشی بین کابینت ها و غیره است.

نقاشی دیواری و سقف

در این مرحله از بازسازی منزل ، شما باید مراقب باشیدکه کدام نوع طراحی و نقاشی به سلیقه و دید شما نزدیک است. گرچه در اغلب موارد اغلبکارفرمایان زیبایی و سادگی طراحی سفید را به طرح های مختلف ترجیح می دهند، اما رنگآبی، سبز و قرمز نیز در معماری امروز توسط بسیاری از کارفرمایان مورد استفاده قرارمی گیرد. با این حال، انتخاب رنگ ساختمان برای بازسازی منزل یکی از چیزهایی است کهبه طور کامل بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

نوسازی اتاق خواب

بازسازی اتاق خواب معمولا به نسبت فردی که از اتاق استفاده می کند،انجام می شود. معمولا در اتاق خواب کودک، به ویژه در اتاق کودک، رنگ های روشن وشاد استفاده می شود. در خانه های قدیمی، دیوارهای دیوار معمولا از طریق دیوارها وقاب های فلزی گذاشته می شدند و این مواد و قطر دیوارهای اتاق نشیمن، مقدار زیادیاتاق را اشغال کردند، اما امروز، در بازسازی اتاق خواب در بازسازی منزل ، دیواری MDF ، قطر دیوارهای آنهابسیار کم، اما با مقاومت زیاد است.

در نظر داشته باشید که در روند بازسازی منزل برای اتاق خواب ابتدامحل و ابعاد کمد لباس را تعیین کنید. کمد دیواری نیز  یکی از مهمترین عناصریک اتاق خواب است که اندازه و مساحت آن بستگی به ابعاد اتاق خواب دارد. برایاطلاعات بیشتر درباره انواع روش های بازسازی منزل با شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()