آینه کنسول از زمان های دور جزء دکوراسیون لوکس و قیمت بالا محسوب می شده که هر خانواده ای توانایی خرید آن را نداشته است و معمولا در منازل اعیان و اشراف از آینه کنسول استفاده می شده است ولی امروزه بسیاری از خانواده ها با خرید و فروش انواع آینه کنسول توانسته اند به زیبایی منزل خود بیافزایند. آینه کنسول معمولا در کنار درب ورودی منزل قرار می گیرد تا علاوه بر نمایان ساختن زیبایی منزل در هنگام ورود مهمانان بتوان از آینه ی آن جهت خروج از منزل نیز استفاده نمود.

آینه کنسول این روزها در انواع مدرن و کلاسیک تولید می شود. طرح های مدرن ساده تر و از نظر ابعاد مناسب آپارتمان های امروزی طراحی شده اند و طرح های کلاسیک معمولا دارای پایه ها یا بدنه ی معرق کاری شده می باشند که معمولا از جنس چوب و در ابعاد بزرگتر تولید می شوند و مناسب خانه های بزرگتر می باشند. خرید آینه کنسول چوبی آرمیتا 617 در انواع تناژ رنگی مناسب با سایر دکوراسیون منزل شما می تواند تولید شود . از قهوه ای تیره تا سفید می تواند رنگ انتخابی شما برای آینه کنسول منزلتان باشد که باید در تناسب با سایر لوازم خریداری شود. آینه کنسول های امروزی نسبت به گذشته بسیار ظریف تر و شکیل تر شده اند و مناسب با سلیقه های اشخاص امروزی طراحی و تولید می شوند. علاوه بر این می توانید ارتفاع کنسول را مطابق سلیقه ی خود بلندتر و یا کوتاهتر انتخاب نمایید.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از تولید کنندگان و فروشندگان انواع آینه کنسول در طرح ها و مدل های جدید و در رنگ بندی متنوع می باشد. فروشگاه بهسازان چوب توانسته با ربع قرن تجربه و تلاش رضایت مشتریان را کسب نماید. جهت مشاهده محصولات می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و از تنوع مدل ها مطلع شوید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()