لیبل پرینتر چاپگری است که بر روی کاغذ چاپی مخصوص عملیات چاپ انجام می گیرد. در لیبل پرینتر در دو نوع می باشد که چاپگر حرارتی مستقیم و چاپگر انتقال حرارت می باشد. لیبل پرینتر به شارژ کردن احتیاج ندارد و می توان به راحتی از آن در مدت زمان بالایی استفاده کرد. با استفاده از لیبل پرینتر می توانیم چاپ را با استفاده از حرارت و بدون استفاده از جوهر استفاده کرد. بنابراین هزینه ی جوهر با استفاده از لیبل پرینتر حذف می شود و می تواند دوام بالایی داشته باشد. در بسیاری از مراکز مانند رستوران ها و فروشگاه ها و مطب ها و... از خرید انواع لیبل پرینتر استفاده می شود.

حرارتی که در لیبل پرینتر ایجاد می شود بر روی هد دستگاه انجام می گیرد که می توان بر روی کاغذ های مخصوص در چند سایز مختلف چاپ را انجام داد. سرعت بالا با استفاده از لیبل پرینتر بسیار مهم بوده و همین طور کوچک بودن این نوع از لیبل پرینتر بسیار مناسب برای استفاده می باشد. برای استفاده از لیبل پرینتر نیاز به پورت اتصال داریم که با انواع کابل ها مانند پورت موازی و پورت سریال و یو اس بی و... می توان از آن استفاده کرد.

 نسل جدید لیبل پرینتر به صورت بی سیم بوده که می تواند جابجایی راحت و استفاده ی آسانی داشته باشد. صدای لیبل پرینتر از نوع حرارتی به نسبت لیبل پرینتر لیزری و لیبل پرینتر سوزنی بسیار کم بوده و موجب آزار خود و مشتریان نمی شود. هزینه ی رول های کاغذ مورد استفاده در لیبل پرینتر از نوع حرارتی بسیار پایین بوده و هزینه ی یک لیبل ناچیز خواهد بود. برای خرید لیبل پرینتر دلتا مدل 8300TC به سایت مراجعه کنید و لیبل پرینتر مورد نظر خود را تهیه کنید. ما انواع لیبل پرینتر را با ضمانت به شما عرضه می داریم.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 424
نمایش همه
علاقه مندی ها ()