کابینت هایگلاس از جدیدترین متدهای ساخت کابینت های آشپزخانه می باشد که زیبایی خیره کننده ای در دکوراسیون داخلی خلق می نماید و افراد زیادی را شیفتۀ کابینت های هایگلاس نموده است و در عین حال از مدرن ترین روش های طراحی کابینت آشپزخانه به حساب می آید و مناسب ترین گزینه برای دکوراسیون های مدرن می باشد.

از مهمترین مزیایای طراحی کابینت مدرن هایگلاس به استفاده از روکش های براق هایگلاس می باشد که بر روی سطوح کابینت MDF کشیده می شود تا نمای زیبا و چشمگیری را به نمایش می گذارد و در عین حال با ایجاد سطح صیقلی و براق به راحتی می توان کثیفی ها را از روی کابینت های هایگلاس از بین برد.

ورق های کابینت هایگلاس، در ایران و خارج از کشور ساخته می شود و به راحتی با انداختن نور چراغ قوه بر روی سطح انواع کابینت هایگلاس  ، می توان با دقت، میزان موج و نواقصی که هنگام پیاده سازی ایجاد شده باشند را مشاهده کرد.

در واقع سطوح کابینت بادوام بدون خط و خش، صاف، فاقد موج و براق و یکپارچه می باشد و درخشش زیبایی را به نمایش می گذارد. کابنیت هایگلاس برای آشپزخانه علاوه به جلوۀ زیبا دارای قیمت مقرون به صرفه می باشد و نسبت به مدل های دیگر کابینت آشپزخانه دارای قیمت ارزان تری می باشد.

از دیگر مزایای کابینت هایگلاس می توان به انعکاس بیشتر نور اشاره نمود که باعث بزرگ جلوه دادن آشپزخانه می گردد و نیاز به نورپردازی زیادی نمی باشد و استفاده از چند هالوژن و یا لامپ های کم مصرف، می توان نمای زیبایی را در فضای آشپزخانه محیا نمود.

همانطور که می دانید هر کالایی در عین زیبایی، دارای معایب نیز می باشد، از معایب کابینت های هایگلاس می توان به حساس بودن سطوح هایگلاس اشاره نمود که برخی از اجسام سخت، ممکن است بر روی سطوح کابینت هایگلاس خط و خش ایجاد نماید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 438
نمایش همه
علاقه مندی ها ()