پارکت لمینت یکی از انواع پارکت موجود در بازار می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فرد فراوانی می باشند. پارکت لمینت جزء دستۀ محصولات کفپوش می باشد که بسیار مقاوم، زیبا و کاربردی می باشند. در ابتدا پارکت ها از برش ورقه های چوب درختان ساخته شدند و به عنوان پوشش کف و همچنین دیوار مورد استفاده قرار گرفتند ولی به دلیل نقطۀ ضعفی که پارکت ها داشتند، پارکت های لمینت ساخته شدند. برای اطلاع از مرکز خرید پارکت لمینت در تهران به سایت مراجعه کنید.

تفاوت پارکت و پارکت لمینت

پارکت چوبی به دلیل آنکه از چوب طبیعی استفاده شده است، نسبت به آب استحکام پایینی دارد. امّا پارکت لمینت به دلیل بهره مندی از مغز فشرده چوبی HDF با روکش طرح چوب و ضد آب، نسبت به نفوذ پذیری رطوبت بسیار مقاوم می باشد. همچنین پارکت های لمینت ضد سایش، ضد ضربه، استحکام بالا در برابر تابش نور و نصب راحت می باشند.

خرید انواع پارکت لمینت   

در حال حاضر از فروشگاه های عرضۀ مصالح دکوراسیون داخلی ساختمان می توان انواع پارکت لمینت ضد آب را با قیمت ارزان و برندهای ایرانی و خارجی خریداری نمود. لازم به ذکر است که خرید پارکت لمینت نیاز به کمی دانش و آگاهی نسبت شرایط محیطی نصب پارکت های لمینت دارد. به عبارتی انتخاب بهترین پارکت لمینت در صورتی موفقیت آمیز خواهد بود که مناسب ترین پارکت لمینت را متناسب با شرایط محیطی محل مورد نظر خریداری نمود.  برای اطلاع از انواع پارکت های جدید ضدآب  از طریق لینک اقدام کنید.

به عنوان مثال برای شرایط آب و هوایی شرجی و رطوبت دار، بهتر است از پارکت لمینت کاملاً ضد آب استفاده نمود که کلیک های اتصال آن کاملاً به پارافین آغشته باشد. همچنین برای مکان هایی که تردد زیادی دارد، بهتر است خرید پارکت لمینت کلاس AC5 یا AC4 را انجام دهید چون متناسب با مکان های پرتردد طراحی شده اند.

در نتیجه برای مشاوره و خرید انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی می توانید با فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()