خرید لاستیک نیاز به کمی دانش و آگاهی دارد تا مناسب ترین لاستیک برای خودرو خریداری شود. لاستیک مهم ترین قسمت خودرو است که بر میزان سرعت خودرو مؤثر می باشد. بر روی لاستیک ها یک سری علائم حکاکی شده است که هنگام خرید انواع لاستیک باید نسبت به مفاهیم آنها اطلاعات کافی داشته باشید.  برای اطلاع از قیمت خرید لاستیک ارزان به سایت مراجعه کنید.

خرید لاستیک با کیفیت

در بازار انواع لاستیک خودرو عرضه می شود که متناسب با مدل های مختلف خودرو طراحی شده اند. لاستیک سواری، لاستیک شاسی بلند، لاستیک نیمه سنگین، لاستیک کشاورزی، لاستیک صنعتی و راه سازی از دسته های مختلف لاستیک در سراسر جهان می باشد. خرید بهترین لاستیک زمانی اتفاق می افتد که تمام مشخصات فنی لاستیک را با خودرو سنجیده باشید و متناسب با نوع خودرو، خرید تایر را انجام دهید. انتخاب تایر خوب یک توانایی است که با کمی بررسی و مشورت می توانید به چنین دستاوردی دست پیدا کنید. لاستیک به طور مستقیم بر روی سیستم انتقال قدرت خودرو تأثیر می گذارد و نقش تعیین کننده ای در میزان سرعت خودرو دارد. برای خرید لاستیک خودرو باید به نسبت به علائم درج شده بر روی تایر آگاهی داشته باشید تا مناسب ترین لاستیک را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

میزان سرعت مجاز، سایز لاستیک، بار مجاز، تابریخ تولید لاستیک، میزان حداکثر فشار باد لاستیک زمان خرید تایر، میزان مقاومت حرارتی، جسبندگی، ساییدگی و ترکیبات مواد اولیۀ تشکیل دهنده نوشته هایی هستند که بر روی تایر نوشته شده اند. برای خرید اینترنتی لاستیک شاسی بلند از طریق لینک اقدام نمایید.

قیمت خرید لاستیک

همانطور که بیان شد، قیمت خرید لاستیک به کیفیت و نوع لاستیک وابسته می باشد. برای خرید تایر با کیفیت بهتر است به فروشگاه های لاستیک معتبر مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی لاستیک هم پا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، کشاورزی، کامیون و سنگین فعالیت می کند و امکان خرید لاستیک ارزان را برای مشتریان فراهم نموده است.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 505
نمایش همه
علاقه مندی ها ()