درب های اتوماتیک نسل جدیدی از درب ها می باشند که امروزه انواع بسیای از آن را مشاهده می کنیم. این درب ها به دلیل این که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند توانسته اند راحتی را برای ما ایجاد کنند. درب های اتوماتیک شیش ای از جمله درب های رایج اتوماتیک می باشند که در فروشگاه ها و مراکز مختلف می توانیم نمونه های آن را مشاهده کنیم. از مزایای این درب ها اتلاف نشدن انرژی می باشد ، همچنین این درب ها بدن صدا بوده و کمترین صدا را دارد، شما دارای هر نوع فروشگاه یا شرکتی که هستید می توانید از ساخت درب اتوماتیک شیشه ای بهره مند شوید زیرا این درب ها مناسب برای هر دکوراسیونی می باشد.

 درب های شیشه ای را می توان در حالت های دلخواه مانند حالت باز و یا نیمه باز و بسته قرار داد و به این طریق این درب ها هیچ گونه تداخلی با رفت و آمد شما خواهد داشت. درب اتوماتیک شیشه ای در انواع مختلف تک لنگه برای مراکز کوچک و دو لنگه برای مراکز بزرگ تر نمونه های لولایی و ریلی می باشد که هر یک با توجه به فضا تعیین می گردد. استفده از درب های لولایی نیازمند فضای کافی برای باز و بسته شدن درب می باشد و همچنین در نمونه درب های اتوماتیک ریلی باید فضایی مناسب در اطراف درب برای باز شدن درب داشته باشیم. برای خرید درب اتوماتیک اتوبوسی یا تاشو به سایت مراجعه کنید.

موتور هایی که در درب های اتوماتیک شیشه ای قرار داده می شود دارای قابلیت ایجاد تغییر جهت می باشند. سنسور های موجود در انواع درب اتوماتیک شیشه ای بسیار دقیق عمل کرده و امکان اشتباه در آن به ندرت پیش می آید همچنین این درب ها با افراد برخورد نمی کند.

شرکت مهندسی دلتادر سازنده ی انواع درب های اتوماتیک است که بهترین درب های اتوماتیک را به فروش می رساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 783
نمایش همه
علاقه مندی ها ()