با پیشرفت تکنولوژی درب هایی روی کار آمدند که راحتی و آسایش را برای ما ایجاد کنند. درب های اتوماتیک درب هایی هستند که بدون دخالت دست باز و بسته می شوند. درب های اتوماتیک به صورت خودکار با تشخیص افراد در نزدیکی خود باز می شوند و در انواع مختلفی با توجه به مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. درب اتوماتیک در انواع کرکره ای برای مغازه ها و پارکینگ ها، شیشه ای لولایی و ریلی برای فروشگاه ها، لولایی برای پارکینگ ها و.... وجود دارد که هر یک می تواند برای ما راحتی را به ارمغان بیاورد. برای اطلاع از هزینه ی ساخت درب اتوماتیک به سایت مراجعه کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل داشتن دید برای فروشگاه ها بسیار مناسب بوده و مشتریان بدون باز و بسته کردن دستی درب که گاها نیز فراموش می شود، می توانند عبور و مرور داشته باشند.

درب اتوماتیک لولایی و کرکره ای پارکینگ نیز باعث ایجاد راحتی و امنیت می شود زیرا پیاده شدن از خودرو برای باز و بسته کردن درب می تواند خطرات مختلفی را به بار آورد مثلا باعث ایجاد مزاحمت یا سرقت در خودرو شود. این درب ها دارای انواع تک لنگه و دو لنگه بوده که بر اساس نوع درب و فضای قابل پاده سازی انتخاب می شود. البته نوعی از درب های اتوماتیک پارکینگ وجود دارد که به صورت ریلی بوده و به دلیل فضای پیاده سازی کم در مکان هایی که فضای کافی ندارند مناسب است. برای سفارش از مرکز ساخت درب اتوماتیک مثلثی به سایت مراجعه کنید.

شرکت مهندسی دلتادر یکی از بزرگ ترین مراکز ساخت درب های اتوماتیک می باشد که با بهره گیری از پرسنل مجرب و دانش بالا در این زمینه توانسته درب هایی با بهترین کیفیت را تولید نماید. برای خرید انواع درب اتوماتیک و لوازم جانبی درب اتوماتیک می توانید از طریق لینک به سایت این شرکت مراجعه کرده و سفارش انواع درب را انجام دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()