باسکول صنعتی پرینتر دار پند مدلPX 9000P

باسکول صنعتی چیست و چه مشخصاتی دارد؟

باسکول ابزاری برای اندازه گیری جرم اجسام است‌. این دستگاه ها مانند ترازوی دیجیتالی عمل می کنند. باسکول صنعتی  دارای یک یا چند لودسل که قطعه ی حساس به وزن و فشار هستند، بدنه ، نمایشگر و سینی یا قلاب می باشد. باسکول ها بر اساس کاربرد شان اساس ظاهری و کار آن ها نیز متفاوت می باشد. برای خرید از مرکز فروش باسکول صنعتی به سایت مراجعه نمایید. 

دارای مشخصات زیر استباسکول صنعتی پرینتر دار پند مدلPX 9000P

باسکول صنعتی پرینتر دار پند از باسکول های پیشرفته بین انواع باسکول می باشد. باسکول صنعتی پرینتر دار پند پیشرفته فاقد چرخ می باشد و در جای خود ثابت است. این دستگاه دارای چاپگر ی داخلی است که به باسکول علاوه بر توزین مواد، توانایی چاپ فاکتور و اطلاعات فروش را می دهد. همچنین این باسکول علاوه بر چاپ فاکتور توانایی بارکد زدن به صورت خطی را نیز داراست. ساختار باسکول پرینتر دار پند علمک دار است که سینی برای محافظت از علمک دارای گارد می باشد. جنس سینی این باسکول تمام استیل و سایز این سینی تمام استیل 75×75 سانتی متر است و جنس بدنه ی باسکول کاملا فلزی و مقاوم در برابر هر گونه ضربه ای از جانب اجسام سنگین برای توزین می باشد.

و جنس این نمایشگر از پلاستیک   است Segment باسکول دارای نمایشگری از جنس ال ای دی 7

می باشد. این دستگاه دارای نمایشگر قیمت نیز می باشد. خود دستگاه به تنهایی توانایی ثبت اطلاعات را در حافظه خود دارد. باسکول پند توانایی اتصال به کامپیوتر ، چاپگر خارجی و دستگاه کارت خوان را دارد که به خاطر این اتصال می تواند در فروشگاه ها کاربرد زیادی داشته باشد. دستگاه باسکول دارای ظرفیت اندازه گیری 500 کیلوگرم و دقت 100 گرم می باشد. از معایب این دستگاه می توان به نداشتن چرخ جهت جابه جایی، نداشتن نمایشگر دو طرفه و کنترل اشاره کرد. البته این باسکول به حدی قابلیت های ارزنده ای دارد که این معایب نمی تواند از کیفیت خوب این باسکول صنعتی بکاهد.برای اطلاع از فروش باسکول های ارزان به سایت فروشگاه دیجی اسکال مراجعه کنید. 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()