اجرای آردواز

سیمان، آزبست، ترکیبات شیمیایی، آب و الیاف معدنی یا همان پنبه نسوز از اصلی ترین ترکیبات سازنده آردواز می باشند، که تحت تاثیر فشار و حرارت بالا شکل می گیرند و در اجرای انواع آردواز به کار می روند، این مصالح ساختمانی در مقایسه با دیگر پوشش ها از کیفیت و طول عمر بالاتری برخوردار هستند و در برخی موارد ماندگاری آن ها به بیش از 100 سال هم می رسد. از جمله کاربردهای آردواز علاوه بر محافظت از نما و سقف ساختمان می توان به پوشش های آلاچیق، اتاقک های ساختمانی، سردر مجتمع ها و مراکز اداری، تجاری و آموزشی اشاره کرد، که به دلیل ماندگاری بالا و زیبایی که به این سازه ها می بخشد، اجرای آردواز در شمار بهترین گزینه های طراحی نمای ساختمان ها قرار گرفته است.  قیمت انواع خدمات اجرای آرواز بسته به نوع متریال و زیر سازی آن ها و همین طور طراحی و مساحت سازه محاسبه می شود، و قبل از اجراو نصب آن به متقاضیان خرید آردواز اعلام می شود.

ورق های آردواز در انواع فلزی، سیمانی و سفالی تولید می شوند، که هر کدام از آن ها ویژگی های مختص خود را دارند و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. از مهمترین کاربرد های اجرای آردواز می توان به محافظت از انواع سازه ها و نماهای ساختمانی در برابر باد، گرد و غبار و بارش های شدید و اسیدی اشاره کرد، استفاده از این نوع سقف های شیروانی امروزه بسیار متداول شده است، و در گوشه و کنار تمامی شهر ها می توان نمونه هایی از آن ها را مشاهده کرد.

از مجرب ترین شرکت های مهندسی ارائه و فروش خدمات اجرای آردواز با مناسب ترین قیمت می توان به شرکت آراز سقف اشاره کرد، که سالهاست مجری انواع سقف های آردواز، پلی کربنات و اجرای انواع آبرو ناودانی می باشد، و تمامی خدمات اجرای آردواز را با بالاترین سطح کیفی و بهترین نوع معماری به متقاضیان خود ارائه می دهد.

تماس با ما

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 565
نمایش همه
علاقه مندی ها ()