در استفاده از دستگاه جوش آرگون یا TIG باید دقت کرد، که برای به وجود آمدن قوس الکتریکی از الکترود تنگستن استفاده می شود. این الکترود در حین عملیات جوشکاری استفاده نمی شود و سیم جوش به عنوان فلز پرکننده به کار برده می شود.

جوشکاری تیگ یکی از تخصصی ترین جوش های مورد استفاده در صنایع مختلف است. این دستگاه ها در مدل های متفاوتی تولید می شود که در انتخاب مدل باید به کاربرد آن توجه کرد. این که انواع دستگاه جوش آرگون به صورت مصرف خانگی کاربرد دارد یا در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، در انتخاب مدل آن مهم است.

  • تعداد زیادی از مدل های بسیار پرکاربرد دستگاه جوش آرگون  در بازار موجود است است. برخی از انواع این دستگاه می تواند با جریان های AC که برای جوشکاری آلومینیوم، منیزیوم و ترکیبات آن است و همچنین جریان DC که برای جوشکاری چدن، مس، برنج و سایر فولادها استفاده می شود، کار کند. این نوع دستگاه جوش دارای تنظیمات پیشرفته آمپر بوده و همچنین دارای سیستم فرکانس بالا برای شروع قوس الکتریکی است.
  • برخی از انواع دستگاه جوش هستند که قابلیت جوشکاری انواع ورق ها با کیفیت مناسب را دارا است. همچنین از جریان DC برای جوشکاری استفاده می کند. این مدل با استانداردهای بین المللی طراحی شده است. قابلیت تنظیم پیش گاز و پس گاز دارد.
  • یکی دیگر از انواع دستگاه جوش که برای جوشکاری فولاد، فولاد زنگ نزن، مس، برنج، تیتانیوم قابل استفاده است. همچنین مناسب برای جوشکاری ورق های نازک تا 5/0 میلیمتر می باشد.
  • برخی دیگر از مدل های دستگاه جوش آرگون برای جوشکاری با کیفیت بالا برای استنلس استیل، فولاد کربن و آلیاژهای آن، مس و برنج مناسب می باشد. همچنین در شرایط کاری سنگین و با آب و هوای گرم نیز می توان از این مدل استفاده کرد.

برای انتخاب تمام مدل های دستگاه جوش آرگون، بایستی به ضمانت و پشتیبانی خدمات توجه کرد تا در صورت خرابی بتوان بدون داشتن نگرانی و صرف هزینه دستگاه را تعمیر کرد. همچنین باید دقت کرد تا دستگاه مطابق با استانداردها طراحی و تولید شده باشد. علاوه بر آن تمام نکات ایمنی را در تولید و همچنین زمان استفاده از آن باید رعایت کرد.   برای اطمینان از خرید انواع دستگاه جوشکاری می توانید به فروشگاه ابزار آذین مراجعه نمایید.

برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما در ابزار آذین از راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

آدرس : تهران ، نرسیده به میدان حسن آباد ، کوچه شجاعی، بن بست جمالدار2، پلاک30 ، واحد3

شماره تماس : 66723616-021 /66171735-021

ایمیل : info@abzarazin.com

همراه : 09125483995

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 578
نمایش همه
علاقه مندی ها ()