لیفتراک یکی از ماشین های سنگین در بخش راه و ساختمان و صنعت می باشد. از لیفتراک برای حمل بار استفاده می شود. لیفتراک ها در دو دسته ی لیفتراک دیزلی و لیفتراک برقی می باشند که هر یک دارای مزایا و معایب خودش ست. مثلا قطعات لیفتراک ها از نوع دیزلی بسیار محکم تر و مقاوم تر از قطعات لیفتراک برقی می باشند، همچنین قدرت موتوری و کارکرد لیفتراک دیزلی بیشتر از لیفتراک برقی است. اما لیفتراک های دیزلی با توجه به سوخت دیزلی که استفاده می کنند آلاینده تولید می کنند و می توانند مخرب محیط زیست باشند اما در فضا های باز و برای حمل مصالح در راهسازی و ساخت و ساز ها لیفتراک دیزلی را می توانیم مشاهده کنیم.

لیفتراک برقی با برق کار کرده و می تواند در کار های سبک تر و درون کارگاهی مورد استفاده قرار گیرد . استفاده از لیفتراک برقی با توجه به وزن سبک تر قطعات لیفتراک در این نوع راحت تر بوده و بارگیری کم تری را انجام می دهد. لیفتراک های برقی دارای کابین کوچک تری نسبت به لیفتراک های دیزلی بوده و به همین دلیل می تواند در مکان های کوچک نیز مور ستفاده قرار بگیرد.

خرید و فروش قطعات لیفتراک

قطعات لیفتراک با توجه به برند و انواع آن به فروش می رسند. بسیار دقت داشته باشید که قطعات لیفتراک را در سایز و نوع مناسب با لیفتراک تهیه نمایید. نمایندگی های خرید و فروش قطعات لیفتراک در برند های معروف در سراسر جهان یافت می شوند و بسیار بهتر است که قطعات را از نمایندگی ها تهیه نمایید. شرکت پیشرو تراک فروش گسترده ای در بخش فروش قطعات لیفتراک دارد که به دلیل عرضه ی مستقیم محصولات توانسته انواع قطعات لیفتراک ، انواع جک پالت ، لاستیک های لیفتراک و ... را با قیمت کمتری به دست مشتریان خود برساند و با خدمات دهی عالی رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

تماس با ما

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()