سرامیک یکی از سنگ هایی است که در ساختمان ها و سازه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برش سرامیک در نظر بسیار سخت و پیچیده است اما باید بگوییم که اینطور نبوده و اگر روش آن را بتوانید به درستی انجام دهید بسیار راحت خواهد بود. سرامیک بر وسیله ای برای برش سرامیک می باشد. برخی از سرامیک بر ها دستی بوده و یک وسیله ی بسیار کاربردی برای برش سرامیک می باشد. یک نام دیگر سرامیک بر های دستی، دستگاه برش ریلی می باشد که در بازار بسیار موجود بوده و میتوانید آن را خریداری و سرامیک را به راحتی برش دهید. با دستگاه سرامیک بر سرامیک به صورت صاف و بدون لب پر شدن برش داده می شود که بسیار ورد رضایت استفاده کنندگان قرار گرفته است.

البته در زمان هایی که می خواهیم برش سرامیک را با لب پر شدگی انجام دهیم یعنی در مواردی می خواهیم لبه ها ناصاف باشد در ای موارد می توانیم با استفاده از انبر کاشی این کار را انجام دهیم. برخی از افراد برای برش کاشی به آن ضربه وارد میکنند که باعث شکستگی یکدفعه ی آن شده و ترک بر می دارد. بنابراین بهتر ست برای برش سرامیک از سرامیک بر استفاده شود که نتیجه ی رضایت بخشی را داشته باشد.

خرید و فروش سرامیک بر

خرید و فروش سرامیک بر در کشور ما فراوان بوده اما باید دقت داشته باشیم که سرامیک بر اصل را با کیفیت بالا خریداری کنیم زیرا محصولات متفرقه بسیار زیاد شده و ممکن است در دام این محصولات بیفتیم بنابراین حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید. شرکت ابزار مجید از معتبر ترین مراکز فروش انواع سرامیک بر ایوا ، آیرونمکس ، شارک و ... می باشد که امکان خرید اینترنتی را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا بتوانند به راحتی به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس با ما

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

شماره تماس

02166347835

09121080200

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 638
نمایش همه
علاقه مندی ها ()