بلوک سبک پوکه ای از دیگر انواع بلوک سیمانی است که دارای یکسری ویژگی های خاص می باشند. خرید و فروش بلوک سبک پوکه ای نسبت به آجر افزایش یافته است چون از نظر ساختار بسیار مقاوم می باشد و در عین حال دارای استحکام بالا می باشند. عموماً بلوک های سیمانی برای امور دیوار چین به کار برده می شود که فضای بیشتری را اشغال می نماید و بدین وسیله نیاز به استفاده از مصالح ساختمانی بیشتر نخواهد بود.

بلوک سبک پوکه ای و لوک سنگین از جمله انواع بلوک سیمانی است که شرکت های پخش سیمان عرضه می نمایند. کاربرد بلوک سبک پوکه ای بیشتر برای کارهای دیوار چینی برای طبقات ساختمان و برج ها به کار برده می شود چون بسیار سبک می باشند و در طراحی آن، کاهش بار مرده ساختن حفظ می گردد و تبادلات حرارتی را نگه می دارد. برای اطلاع از قیمت بلوک سبک پوکه ای به سایت مراجعه کنید. 

خرید و فروش بلوک سبک پوکه ای

خرید و فروش بلوک سبک پوکه ای در سایزهای مختلف انجام می شود که دارای سه دسته بندی مختلف می باشد. بلوک سبک پوکه ای معدنی، بلوک سبک پوکه ای صنعتی لیکا و بلوک سبک پوکه ای حباب دار از دسته بندی های بلوک سبک سیمانی محسوب می شوند. معمولاً وزن مخصوص بلوک های سبک پوکه ای بر اساس استانداردها بین 500 الی 1700 کیلوگرم بر متر مکعب می باشند.

بلوک سیمان سبک پوکه ای معدنی از مواد پوکه های معدنی سفید بستان آباد تبریز یا پوکه های قهوه ای قروه سنندج پُر می شوند.

بلوک سبک پوکه ای صنعتی لیکا با استفاده از خاک رس منبسط شده پُر می شوند.

بلوک سبک پوکه ای حباب دار هوا نیز با بهره گیری از بتن ساخته می شود که دارای حباب های هوا می باشند که بدین وسیله باعث سبک شدن بلوک های سیمانی می شود. بلوک سیمان سبک پوکه ای هوادار و بلوک سبک پوکه ای گازی نیز از دسته بندی های این نوع بلوک سیمانی حباب دار می باشند.

پخش انواع بلوک سبک پوکه ای

پخش مستقیم بلوک سیمانی سبک پوکه ای را در سراسر کشور مشاهده می نمائید که در جهت اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی به کار برده می شوند تا در هزینه های ساخت و ساز صرفه جویی شود. با خرید انواع بلوک سبک پوکه ای می توانید از حجم مصالح ساختمانی دیگر کاهش دهید. در ضمن به دلیل ضخامت و نوع طراحی که بلوک های سبک پوکه ای دارند، استحکام بدنه های سازه افزایش می یابد، عایق صوتی و حرارتی خواهد بود، اجرای انجام ساخت و ساز با سرعت انجام می شود، کاهش قیمت اجرای پروژه، حذف بخش های پوششی بر روی دیوار و کاهش بار مرده ساختمان را می توانید مشاهده نمائید.

فروش انواع بلوک سبک پوکه ای

فروش بلوک سبک پوکه ای در اندازه، وزن و ضخامت های متفاوت صورت می گیرد. به عنوان مثال بلوک سیمانی سبک پوکه ای 40*20*7 دو جداره با وزن 3.5 گرم، میزان ضخامت جداره 22 میلی متر و ظرفیت گنجایش خاور 1200 قالب می باشد. بنابراین متناسب با این مشخصات، می توان قیمت خرید بلوک های سبک پوکه ای را مشخص نمود.

قیمت بلوک سبک پوکه ای به کیفیت ساخت و اندازه های ضخامت بلوک سبک بستگی دارد. در نتیجه نمی توان قیمت ثابتی را ذکر نمود. در نظر داشته باشید که بلوک های سبک سیمانی در طرح های متفاوت ساخته می شوند، که متناسب با نوع ساخت و ساز، مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شرکت آرین سازه رهام، در حوزۀ فروش پخش انواع مصالح ساختمانی از جمله انواع بلوک سیمانی سبک پوکه ای و غیره فعالیت دارد و از سال 1385 به صورت حرفه ای در سطح تهران و مناطق حومه در حال فعالیت می باشند.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 588
نمایش همه
علاقه مندی ها ()