داربست ها از اتصالاتی مخصوص به خود برای نصب و راه اندازی برخوردار هستند که میتوانند به خوبی اجزای مختلف آنرا در کنار یکدیگر نگاه دارند. یکی از بهترین اتصالاتی که برای  به هم وصل کردن بخش های مختلف داربست مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند اتصالی بسیار با کیفیت را ایجاد کند پیچ و مهره TR میباشد که مطابق نامگذاری که برای ان انجام شده است بصورت T  شکل طراحی و تولید شده و مزیت های زیادی را نیز برای آن به همراه داشته است. پیچ و مهره TR میتواند باز و بسته کردن بسیار آسان را به همراه داشته باشد که این موضوع روند نصب و راه اندازی داربست را تا حد زیادی تسهیل کرده و دیگر نیازی به صرف انرژی و همچنین زمان زیادی برای نصب و راه اندازی آن وجود ندارد. در ساخت پیچ و مهره TR از بهترین و مرغوب ترین نوع آلیاژ ساخت پیچ و مهره استفاده شده است که از همین رو میتواند دوام و طول عمر بالایی را برای آن به همراه داشته باشد و نیازی به تعویض پیچ و مهره بر اثرخوردگی که یکی از مشکلات شایع آن محسوب میگردد وجود نداشته باشد. برای اطلاع از قیمت فروش پیچ و مهره TR به سایت مراجعه کنید.

پیچ و مهره TR را بصورت غیر حضوری از فروشگاه تکنو راهساز بخواهید

در صورتی که برای خرید پیچ و مهره TR به فروشگاه های حضوری دسترسی ندارید به راحتی میتوانید خرید خود را بصورت غیر حضوری و تنها با یک تماس انجام دهید و ‌نیازی به صرف زمان و همچنین انرژی برای خرید آن وجود ندارد. خرید پیچ و مهره TR بصورت غیر حضوری برای افرادی که زمان زیادی برای خرید در اختیار ندارند و قصد دارند تا خرید خود را در منزل و یا محل کار انجام دهند از روش های ایده آل محسوب میگردد. فروش پیچ و مهره TR در فروشگاه تکنو راهساز در حال حاضر انجام میشود و میتوانید هم اکنون خرید خود را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام دهید.

پیچ و مهره TR یکی از انواع پیچ و مهره موجود در بازار می باشد که برای مصارف مختلف به کار برده می شوند. خرید و فروش پیچ و مهره TR ، متناسب با نوع کاربرد گسترده ای که در صنایع مختلف دارد، به وفور مشاهده می شوند. پیچ و مهره های TR به دلیل علامت TR که دارا می باشند، با این نام معرفی می شوند.

خرید انواع پیچ و مهره TR

خرید انواع پیچ و مهره TR که دارای رزوه ذوزنقه ای می باشند و با مقیاس میلی متر اندازه گیری می شوند. همچنین این نوع پیچ و مهره های TR دارای زاویه دنده 30 درجه می باشند و کاربرد فوق العاده ای در صنعت دارند و شامل حرکت دورانی می باشند که در جهت مستقیم انتقال نیرو را وارد می کند. همچنین این نوع پیچ و مهره های تی آر، از قطر 10 میلی متر الی 640 میلی متر و همچنین گام های 2 میلی متر تا 48 میلی متر ساخته می شوند. برای اطلاع از قیمت انواع پیچ و مهره ماشین آلات راهسازی به سایت مراجعه کنید. 

در حال حاضر انواع پیچ و مهره TR را بیشتر برای مصرف بست های داربست به کار می برند چون از کیفیت و استحکام قابل قبولی برخوردار می باشند و اتصالات فولادی را محکم بر روی یکدیگر نگه می دارد. لازم به ذکر است که این نوع پیچ، به دلیل شکل T، با این نام شناخته می شوند و تا حد امکان کیفیت باز و بسته نمودن پیچ را راحت تر نموده است. در نتیجه افرادی که بر روی داربست قرار دارند، نیاز به صرف زمان زیاد برای بستن پیچ و مهره ندارند.

قیمت خرید پیچ و مهره TR، به جنس مواد اولیۀ تشکیل دهنده بستگی دارد. ضمن آنکه اندازه و ابعاد پیچ و مهره ها نیز در تعین قیمت پیچ و مهره TR مؤثر می باشد.

گروه محصولات تکنو راه ساز، تولید کنندۀ انواع پیچ و مهره TR و سایر قطعات زیر بندی صنعتی در ایران می باشد.

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()