تیغه گریدر در کنار ناخن ها به کار برده می شوند تا بدین وسیله بتوانند بستر مناسبی را برای تسطیح نمودن سطوح خاک فراهم نماید. هدف از بکارگیری تیغه باکت گریدر، این است که امکان برش دادن را محیا می سازد و بدین وسیله امکان شکل دهی به جاده های شنی را ایجاد می نماید. ضمن آنکه با استفاده از تیغه و ناخن های باکت گریدر، امکان مسطح نمودن سطوح خاک فراهم می شود. برای اطلاع از قیمت تیغه گریدر  به سایت مراجعه کنید. 

خرید تیغه انواع گریدر

خرید تیغه انواع گریدر، نیاز به بررسی و دانش نسبی دارد. با توجه به تعدد ماشین آلات سنگین راهسازی، انواع گریدر کاترپیلار، کوماتسو، هیوندای، هپکو، هیتاچی و غیره موجود در پروژه های عمرانی و معدنی می باشند که نیاز به قطعات یدکی و زیربندی، ناخن و تیغه های با کیفیت دارند. بنابراین اگر ناخن و تیغه باکت گریدر با ترک و فرسودگی مواجه شده است، می توانید از تجربیات کارشناسان فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین استفاده نمائید و پس از بررسی تمام جوانب، اقدام به خرید با کیفیت ترین تیغه گریدر نمائید. بدین وسیله سرعت اجرای پروژه های عمرانی با وقفه روبرو نخواهد شد.

همانطور که می دانید ماشین راهسازی گریدر با هدف شیب سازی و تسطیح جاده ها به کار برده می شود و اهمیت سالم بودن قطعات کلنگ ، ناخن و تیغه های گریدر بسیار مهم می باشد. تیغه ای که برای ماشین گریدر به کار برده می شود، بسیار بزرگ می باشد تا بتواند سطح بیشتری از خاک را در بر بگیرد. در نتیجه ممکن است حین عملیات راهسازی، لبۀ جلویی تیغه با سنگ و یا سطوح مستحکم برخورد کند و بدین وسیله صدمات جدی به تیغه باکت گریدر وارد گردد و دچار شکستگی و ساییدگی بیش از اندازه گردد. در این صورت نیاز به تعویض قطعات تیغه می باشد تا سرعت و کیفیت اجرای پروژه با مشکل روبرو نگردد.

پخش تیغه گریدر

پخش تیغه گریدر در تهران و شهرستان ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می شود. با توجه به بحث تحریم ها، برخی از شرکت های تولیدی صنعتی، اقدام به خطوط تولید قطعات یدکی و زیربندی ماشین آلات سنگین نموده اند. بدین ترتیب امکان خرید تیغه انواع گریدر برندهای معتبر خارجی را فراهم ساخته اند و در نتیجۀ آن قیمت خرید تیغه باکت گریدر ارزان شده است. در این صورت اختلالی در روند اجرای عملیات عمرانی اتفاق نمی افتد که باعث توقف امور راهسازی گردد.

لازم به ذکر است که تیز بودن لبه های باکت گریدر از اهمیت بالا برخوردار می باشد چون در برخی از کاربردهای گریدر، می توان با دادن فرمان شیب برای باکت، شیب زیادی را برای باکت ایجاد نمود و در نتیجۀ آن باکت را برای بردن و تراشیدن سطوح خاک به کار برد. بدین ترتیب نیاز است که لبه های باکت که شامل تیغه و ناخن گریدر می باشند، دارای سطوح صاف و یکدستی باشند و بدین ترتیب مدت زمان عملیات تراشیدن افزایش می باشد. اگر تمام قطعات یدکی موجود در ماشین آلات سنگین به درستی به کار خود ادامه دهند، به طبع موجب بهینه سازی مصرف سوخت ماشین و همچنین افزایش راندمان کاری می گردد. برای اطلاع از فروش انواع تیغه ماشین آلات راهسازی از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت تیغه گریدر

قیمت تیغه گریدر به مدل و استحکام تیغه بستگی دارد. باید توجه داشته باشید که تیغه انواع گریدر با یکدیگر متفاوت می باشند. به عنوان مثال تیغه گریدر کوماتسو با تیغه گریدر کاترپیلار، ممکن است با یکدیگر متمایز باشند، ضمن آنکه مدل های متفاوت ماشین گریدر در یک برند نیز با هم متفاوت باشند.

گروه محصولات تکنو راهساز، با استفاده از کادر پرسنل متخصص و مجرب، قادر به ارائه خدمات راهنمائی به مشتریان در خصوص انتخاب و خرید مناسب ترین تیغه گریدر و دیگر قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی می باشند.

آدرس : تهران-خیابان قزوین-بعد پل نواب از سمت میدان قزوین- اول خیابان حدادی پلاک ۹ مجموعه تکنو راهساز

ایمیل: mhm_lashgari@yahoo.com     info@technorahsaz.com

شماره تماس: 02155776969-55736464-55783121

فاکس:02155700312

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 486
نمایش همه
علاقه مندی ها ()