باسکول محک نوعی ترازو می باشد که مقیاس های خیلی بزرگ را اندازه گیری می نماید. محک یکی از بهترین تولیدکنندگان ترازو است که جدید ترین باسکول ها را با عنوان باسکول های محک عرضه ی بازار نموده است. باسکول ها در  واقع همان ترازو های صنعتی هستند که در صنایع مختلف و حتی فروشگاه های بزرگ مورد استفاده واقع می شوند. باسکول های قدیمی به روش قپونی کار می کردند اما این روز ها باسکول های جدید و نوینی با عنوان باسکول دیجیتالی ارائه شده است. محک و پند از برند های قوی و معتبر ایرانی هستند که بهترین باسکول ها را با اندازه های کوچک و بزرگ تولید می نمایند. از آن جایی که باسکول ها اجسام بزرگ و سنگین را اندازه گیری می نمایند، باید دارای بدنه ی محکم و مقاوم باشند. معمولا بدنه ی باسکول ها فلزی از جنس آهن و یا استیل می باشد. باسکول های دیجیتالی کاربری بهتر و راحت تری دارد که محبوب برای هر خریداری می باشد. باسکول به تنهایی دارای انواع گوناگونی به نام های باسکول جاده ای، باسکول آویز، باسکول صنعتی و غیره می باشد. لودسل اصلی ترین قطعه در باسکول ها است که می تواند در باسکول های دیجیتالی عمل توزین را به بهترین نحو انجام دهد. باسکول ها یک یا چند لودسل دارد. هر چقدر تعداد لودسل بیشتر باشد آن باسکول از قیمت بیشتری برخوردار می باشد. در باسکول هایی که یک لودسل دارند، تنها باید اجسام مورد اندازه گیری را در وسط قرار داد در حالی که داشتن چهار لودسل به باسکول این امکان را می دهد تا بتوانید در هر گوشه ای از باسکول برای قرار دادن جسم مورد نظر استفاده نمایید. انواع دیگری از باسکول ها به شرح زیر است:

باسکول دام و طیور

باسکول لاشه کش چرخدار

باسکول جاده ای

باسکول دام کش

باسکول کفی

باسکولت

باسکول صنعتی

و غیره.

معرفی انواع باسکول محک:

باسکول محک مدل mds 13000، 200 کیلو گرمی: این نوع باسکول در سطح متوسط است و دارای دقت اندازه گیری بین ده گرم تا دویست کیلو گرم می باشد. این باسکول مناسب برای فروشگاه های بزرگ علی الخصوص خوار و بار فروشی های بزرگ می باشد. این نوع از باسکول محک دارای بیشترین فروش می باشد. این باسکول بسیار پیشرفته می باشد و به کامپیوتر و پرینتر متصل می گردد. از این رو اطلاعات مهم در مورد وزن و اندازه گیری ها روی فاکتور توسط پرینتر حک می شود. جالب است بدانید که این باسکول ها روی یک گاری چرخدار قرار دارند که می توان آن ها را به راحتی جا به جا نمود. این باسکول ها دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی هستند. این باسکول ها را می توان با باتری و جریان برق شهری راه اندازی نمود از این رو شما در زمان هایی که برق قطع است هم می توانید از آن استفاده نمایید. این باسکول ها دارای دو سال گارانتی تعویض و ده سال خدمات بعد از فروش است.

باسکول محک رولیک مدل 300 کیلویی: این باسکول ها جدید ترین محصولات شرکت محک است که این شرکت در ساخت آن تلاش زیادی نموده است ساختار آن غلطکی می باشد. از این باسکول ها در انبار ها، فروشگاه ها، کارخانه ها و غیره استفاده می نمایند. این باسکول دارای یک سینی بزرگ با سایز 85 سانتی متر در 70 سانتی متر است تا بتوان اجسام بزرگ را روی آن قرار دارد. باتری قابل شارژ و وای فای از قابلیت های بی نظیر این باسکول می باشد. می توان این باسکول ها را به کامپیوتر وصل کرد و از طریق پرینتر به سرعت فاکتور وزن را چاپ نمود. عملکرد این باسکول بسیار سریع می باشد. اگر چه قیمت این انواع باسکول کمی گران تر است اما مزیت های آن ارزش پرداخت هزینه ی زیاد را دارد.

تماس با ما

تماس دفتر مرکزی : 0216123

مرکز پیامک : 0216123

نشانی : ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()