باسکول محک، باسکولی با کیفیت و با دوام است که دارای قیمت مناسبی است و امروزه بسیاری از فروشگاه ها و مراکز صنعتی از آن استفاده می کنند. این باسکول ها معمولا از بدنه ای  مقاوم ساخته شده اند  که چنانچه اجسام سنگین بر روی آن قرار بگیرد، دچار شکستگی و نقص و خرابی نمی شوند. بهتر است ویژگی های فنی باسکول ها را به خوبی بشناسید تا بتوانید باسکولی متناسب با نیاز های خود انتخاب نمایید.

نکات مهم در هنگام استفاده از باسکول محک

توجه  به نکاتی در هنگام استفاده از باسکول محک از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باعث افزایش بهره وی و طول عمر باسکول ها می شود. حتما دقت نمایید در هنگام خرید باسکول از خدمات پس از فروش باسکول مطمئن شوید، زیرا در این صورت هزینه های تمام شده ی باسکول  به نسبت زیادی کاهش پیدا می کند. برای اطلاع از فروش باسکول محک از طریق لینک اقدام نمایید.

  • در هنگام جا به جایی باسکول حتما از دستگیره های جانبی آن استفاده کنید.
  • بهتر است برای انتقال و جا به جایی باسکول از گارد و کفه استفاده نشود.
  • در هنگام استفاده نصب و راه اندازی باسکول، حتما باید باسکول تراز شود.
  • بهتر است باسکول ها در مجاورت ماشین های فشار قوی قرار نگیرند.
  • پریز برق باسکول حتما دارای سیم ارت باشد.
  • اتصالات برق در این باسکول ها حتما باید دارای محافظ برق باشند.
  • کالا و اجسام هرگز بر روی باسکول سقوط نکند.
  • در هنگام وزن کشی باید کالا در مرکز باسکول قرار بگیرد.
  • بهتر است کالا بر روی کفه ی باسکول کشیده نشود.
  • بهتر است کالا هایی بیشتر از ظرفیت باسکول، بر روی باسکول قرار نگیرد.
  • بر روی باسکول آب ریخته نشود، زیرا ممکن است به سیستم الکترونیکی باسکول آسیب وارد کند.
  • باید باسکول  به صورت دوره ای و منظم مورد بررسی و بازدید قرار بگیرد.

 

نحوه ی استفاده از باسکول محک

باسکول محک ، ترازویی مقاوم و با دوام است که برای وزن کشی اجسام سنگین کارایی دارد. باسکول ها معمولا دارای بدنه ای مقاوم هستند و در انواع مختلفی در بازار موجودند.  بعد از طراحی، ساخت و نصب و راه اندازی باسکول، آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است، نحوه ی استفاده از باسکول هاست که در ادامه به بررسی آن  می پردازیم.

شیوه ی استفاده از باسکول محک

نوعی از باسکول ها وجود دارند که علاوه بر وزن، قیمت کالاها را  نیز بر اساس وزن محاسبه کرده و نمایش می دهند. این نوع از باسکول ها معمولا در فروشگاه ها و میدان های میوه و تره بار  و برای وزن کشی اجسام تقریبا سنگین استفاده می شوند. در این نوع از باسکول ها دو نوع نمایشگر وجود دارد که یک نمایشگر برای نمایش وزن و نمایشگر دیگر برای نشان دادن قیمت کارایی دارد. یعنی بعد از روشن کردن باسکول توسط کلید اصلی،  قیمت و  کالا به نمایش در می آید.

بعد از استفاده از دستگاه، کلید خاموش دستگاه باید فشرده شود. در این حالت باسکول محک  در حالت آماده به کار قرار می گیرد. باسکول ها معمولا دارای کلیدی هستند که می تواند دقت در اندازه گیری باسکول را تنظیم نماید. دقت اندازه گیری در واقع میزان اختلافی است که بین جرم اصلی یک کالا و جرم اندازه گیری شده توسط دستگاه وجود دارد و هر چه این عدد کوچک تر باشد، می توان گفت دقت اندازه گیری کالا بهتر است و ترازو دقیق تر خواهد بود. برای خرید انواع باسکول ثابت به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه نمایید.

یکی دیگر از مزایای باسکول های محک، قابلیت صفر کردن دستگاه است که در صورت لزوم و پس از فشردن کلید صفر کردن، باسکول صفر می شود.

از دیگر قابلیت این دستگاه ها قابلیت کلید پارسنگ است که برای اندازه گیری وزن خالص جسمی بدون در نظر گرفتن ظرف آن به کار می رود.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()