طراحی داخلی از پر طرفدارترین علوم ساختمان سازی است، که در سالهای اخیر و با پیشرفت صنعت ساختمان سازی به اوج خود رسیده است، امروز اغلب کارفرمایان و پیمانکاران ساختمانی در پروژه های خود از نظرات طراحان داخلی استفاده می کنند، تادرصد موفقیتشان از پروژه به بالاترین میزان خود برسد و بتوانند متقاضیان بسیاری را در فاصله های کوتاه زمانی به خرید واحدهای خود ترغیب نمایند. هنر طراحی داخلی علاوه بر همبندی اشیاء و  ترکیب و رنگ شناسی آن ها به نوع معماری داخلی، جانمایی صحیح سرویس بهداشتی، پنجره ها، سالن و غیره نیز توجه می کند، و می توان گفت در پایان با خروجی که ارائه می دهد مشتریان را شگفت زده می کند. تعیین اهداف مشتری و نیاز های پروژه، چگونگی استفاده از فضا، جداکننده های سیستم های برقی، نورپردازی، پوشش های دیوار و کف و غیره شامل مواردی هستند که در طراحی داخلی ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا جزءی ترین نکات هم می تواند در خلق یک ایده و دکوراسیون جدید راهگشا باشد. قیمت اجرای طراحی داخلی در پروژ های مختلف متغییر می باشد، و معمولا بر حسب مساحت، نوع کاربری، متریال مصرفی و کیفیت اجرا تعیین و محاسبه می شود.

مهمترین موضوعی که در هنگام  طراحی داخلی مورد بحث می باشد،  هدف و نوع کاربری سازه می باشد، که معمولا در زمینه های کاربری متفاوت مانند فروشگاهی، تجاری، سازمانی، درمانی، مسکونی و غیره بسیار با یکدیگر متفاوت می باشند و می توان گفت طراحی اصولی و صحیح محیط داخلی در شمار یکی از موثر ترین راه های تبلیغاتی نیز قرار دارد. در فاز دوم طراحی داخلی و پس از مشخص کردن تغییرات ساختار نوبت به تعیین دیگر جلوه های طراحی و دکوراسیون مانند رنگ شناسی و نور پردازی محیط، نوع مبلمان، استفاده از قاب های دکوارتیو و غیره می رسد، که سبب خلق یک محیط دانشین و جذاب ادامه کار یا زندگی می شود.

گروه معماری و طراحی هیرادانا از مجرب ترین شرکت های طراحی داخلی ساختمان با بالاترین درجه کیفی می باشد، که سالهاست با ارائه جدید ترین ایده های طراحی ساختمان توانسته در شمار بهترین های این صنعت جای گیرد.

طراحان داخلی با  تمرکز بر روی خلق طرح ها و پلان های نوین در معماری و چیدمان علاوه بر تغییر دکوراسیون داخلی به طور ویژه و اصولی به طراحی ساختاری و یا بازسازی فضای داخلی می پردازند، تا متناسب با بودجه و نظرات مشتریان بتوانند ایده آل ترین طراحی داخلی ساختمان را به مرحله اجرا و پیاده سازی برسانند. سبک ها و ایده هایی که در این زمینه از هنر معماری و طراحی مورد استفاده قرار می گیرند، و معمولا با کپی برداری یا ایده برداری از سبک های مختلف طراحی داخلی و چیدمان در دنیا می باشد، بسیار متنوع و جذاب هستند، به همین دلیل فعالان این صنعت برای جلوگیری از سردرگمی مشتریان در ابتدا میزان بودجه، علایق شخصی و هدف و نوع کاربری محیط را مشخص می کنند و در نهایت تعداد زیادی پلان و طرح اولیه را به مخطبان خود پیشنهاد می دهند تا در نهایت بهترین طراحی داخلی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت را بتوانند کلید بزنند.

 هنر طراحی داخلی سالهاست که به اوج خود رسیده است، و معمولا در پروژه های عظیم معماری و پیمانکاری ساختمان از نظرات و ایده های طراحان داخلی استفاده می شود تا بتوانند متناسب با کاربری محیط، یک پروژه ساختمان سازی ایده آل را به مرحله اجرایی برسانند. کیفیت طراحی داخلی بسته به سبک و نوع طراحی، متریال مصرفی، چگونگی بهینه سازی محیط، محقق شدن نیاز های مخاطبان و میزان بودجه تخصیص یافته متغییر است، به همین دلیل در هنگام کارشناسی های اولیه ساختمان و جلسه ای که با مشتریان برگزار می شود به تمامی این مسائل به صورت موردی و دقیق پرداخته می شود، تا بتوان در پایان بهترین نوع طراحی داخلی را با توجه به پارامترها و محدودیت های پروژه به اجرا رساند.

گروه طراحی داخلی و معماری هیرادانا از مجرب ترین فعالان در این صنعت پر مخاطب ساختمان سازی می باشد، که سالهاست با استفاده از جدیدترین طرح های معماری و استفاده از مهندسین و کارشناسان با سابقه توانسته در جایگاه برترین گروه های طراحی داخلی با مناسب ترین قیمت و با لاترین درجه کیفیت و رضایت مندی مشتریان قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با این مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما

شماره همراه :  09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068 22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2 شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 شماره تماس : 04433437314 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس : 44274146-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 456
نمایش همه
علاقه مندی ها ()