بسیاری از بیماری ها از تماس و انتقال ویروس ها ناشی می شوند. اما آنچه اهمیت دارد دانستن این نکته است که استفاده از صابون و آب گرم، ویروس ها و میکروب ها را از بین نمی برد، بلکه باعث جدا شدن آن ها از پوست دست می شود. شست و شوی دست ها برای اینکه تاثیر واقعی خود را داشته باشد، باید وقت کافی برای آن صرف شود و در انجام عمل شست و شوی دست ها دقت کافی صورت گیرد تا بتواند به اندازه ی ضد عفونی کردن  تاثیر گذار باشد. دمای بالای آب نیز باعث از بین رفتن ویروس ها و باکتری ها می شود، اما دمای آبی که ویروس ها را از بین می برد از محدوده ی تحمل انسان بالاتر است و ممکن است پوست دست انسان را بسوزاند. در این جا لزوم استفاده از مواد ضد عفونی کننده و دستگاه ضدعفونی کننده دست به روشنی مشخص می شود. مواد ضد عفونی کننده اگر با کیفیت مناسبی انتخاب شوند، می تواند میکروب ها، قارچ ها و ویروس ها را نابود کرده و از انتقال بیماری های ویروسی مثل آنفولانزا و بیماری مثل کویید 19 جلوگیری نماید.  اگر ماده ی ضد عفونی  کننده کیفیت بالایی داشته باشد، تا مدتی از نشستن دوباره ی ویروس ها بر روی دست جلوگیری می کند و انتقال و ابتلا به بیماری ها را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. برای خرید  انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست ارزان به سایت مراجعه کنید.

 دستگاه ضدعفونی کننده دست با کیفیت و مرغوب

مواد ضدعفونی کننده ی با کیفیت و مناسب در مدت 30 ثانیه می توانند 99 درصد از میکروب ها را نابود کنند. بهتر است در هر بار استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده میزان حدودا دو الی سه سی سی برای مصارف عادی بر روی دست قرار گرفته و دست ها به خوبی ضد عفونی شوند و به کمک حرکت دست ها، ماده ضد عفونی کننده بر روی نقاط مختلف دست به خوبی توزیع شود.

فناوری های جدید در تولید دستگاه ضدعفونی کننده دست

دستگاه ضدعفونی کننده دست یک فناوری جدید است که با شیوع بیماری کرونا طرفداران بسیاری پیدا کرده است. خریداران این دستگاه، معمولا از آن برای ضد عفونی کردن دست ها در محیط های تجاری، مسکونی و اداری استفاده می کنند. فرایند ضد عفونی کردن دست ها با این نوع دستگاه ها با سرعت انجام شده و این دستگاه در حال حاضر و در شرایط فراگیری ویروس کرنا با استقبال فراوانی رو به رو شده است.

معمولا دستگاه های ضد عفونی کننده ی دست ها برای استریل کردن دست ها کارایی بسیار خوبی دارند، کم مصرف هستند و به راحتی می توان آن ها را جا به جا نمود. قابل استفاده بر روی دیوار و یا بر روی میز هستند و می توان از دستگاه ضدعفونی کننده دست به عنوان بهترین راهکار مقابله و رویارویی با ویروس کرونا نام برد.

اساس عملکرد دستگاه ضد عفونی کننده دست جدید


دستگاه های ضد عفونی کننده ی دست معمولا از الکل به عنوان محلول پایه و اصلی برای ضد عفونی کردن استفاده می کنند. دستگاه های ضد عفونی کننده ی قدیمی به علت استفاده از الکل به عنوان محلول ضد عفونی کننده، هزینه بر هستند. در نتیجه دستگاه های ضد عفونی کننده ی جدیدی به روی کار آمده اند که اساس و عملکرد جدیدی دارند. اساس  عملکرد دستگاه ضد عفونی کننده ی دست جدید بر مبنای روش ترکیبی پلاسمای غیر حرارتی  و تابش فرابنفش است که قسمت پلاسمایی ان بر اساس تخلیه ی الکتریکی هوا عمل می کند  و این دستگاه ها دارای عملکرد بهینه ای در ویروس کشی و میکروب کشی دارند. برای  خرید دستگاه ضدعفونی کننده محک به صورت اینترنتی  به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه کنید.

 در بررسی مزایای این دستگاه ها می توان به مواردی همچون :

  • ویروس زدایی و باکتری زدایی را با روشی غیر حرارتی و خشک  انجام می دهد.
  • برای ویروس زدایی از مواد شیمیایی مثل الکل استفاده نمی کند.
  • در این دستگاه ها از آب برای شست و شو استفاده نمی کنند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 453
نمایش همه
علاقه مندی ها ()