تسهیلاتی همچون خرید پراید اقساطی و یا اجاره به شرط تملیک که از سوی کارخانه های خودروسازی و نمایندگی های رسمی و منتخب آنها مطرح شده است، یک امتیاز استثنایی و طلایی برای متقاضیان خرید خودرو در شرایط اقتصادی کنونی می باشد. با بالارفتن قیمت خودرو و عدم توانایی پرداخت یکباره آنها، بازار خرید و فروش خودرو با یک رکود پیش بینی نشده مواجه شد، که با فراهم آوردن شرایطی همچون تسهیلات عرضه پراید اقساطی و دیگر خودروهای ساخت کارخانه های داخلی و خارجی، این مشکل مرتفع گردید. پراید در میان تمام خودروهای داخلی و خارجی به دلیل هزینه های پایین مصرف سوخت، تعمیر قطعات آن و همچنین قیمت مناسب، برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه ایده آل می باشد. پراید به دلیل امکانات فوق برای مشاغل خدماتی نظیر؛ مسافرکشی، آژانس، تاکسی سرویس و اسنپ یک خودرو مناسب می باشد و از آن می توان در کنار پایین آوردن هزینه های رفت و آمد به عنوان یک منبع درآمد دوم، برای کمک به اقتصاد خانواده بهره برد. خودرو از جمله وسایل ضروری برای رفت و آمد آسان تر، آسایش و رفاه خانواده ها می باشد که بعد از مسکن و نیاز های اولیه در شمار مهمترین دغدغه های افراد قرار می گیرد و هرکس بسته به شرایط و توان مالی خود یک خودرو مناسب را انتخاب می کند.

خودرو پراید از پرفروش ترین و محبوب ترین اتومبیل ها در کشور می باشد که سالهاست در صدر جدول فروش شرکت های خودروسازی قرار دارد. اقساطی شدن روند فروش خودرو ها در تعیین قیمت آنها نیز تاثیر داشته است. برای مثال قیمت خرید پراید اقساطی در مقایسه با خرید نقدی این خودرو مقداری بالاتر است که برای توجیح این اختلاف قیمت می توان به دوره طولانی بازگشت سرمایه و نوسانات بازار اشاره کرد. پراید را می توان در مدل ها و تیپ های مختلف سفارش و خریداری نمود. این خودرو از تنوع تولید بسیار بالایی برخوردار است و می توان آن را در مدل های 111، 131، 132، 141 و پراید وانت و در تیپ های SL, SA, EA, LE, TL و SE مشاهده کرد که هر کدام از آنها داری مشخصات فنی و آپشن های مختص به خود می باشند. یکی از مهمترین تسهیلاتی که برای فروش اقساطی پراید از سوی نمایندگی های رسمی اعلام شده، می توان به عرضه فوری و تحویل یک روزه این خودرو پس از پیش پرداخت اولیه اشاره کرد، که رضایت وا اعتماد مشتریان را جلب کرده است و متقاضیان خرید این خودرو می توانند در طول دوره پرداخت اقساط از اتومبیل خود استفاده نمایند و هزینه های رفت و آمد شهری و بین شهری خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

 شرکت های واردات و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی با ارائه  تسهیلات فروش قسطی خودرو، علاوه بر کمک به متقاضیان خرید خودرو، توانسته اند پویایی بازار خرید و فروش خودرو را حفظ نمایند. زیرا تعداد قابل توجهی از اقشار جامعه امکان خرید نقدی خودرو را ندارند. عرضه پراید اقساطی سایپا و دیگر شرکت های تولید کننده خودرو یک گام مثبت در زمینه کاهش هزینه ها می باشد که با استقبال بی سابقه ای مواجه شده است. شرکت معتبر سایا خودرو سالهاست که با عرضه و فروش پراید اقساطی با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن به یکی از محبوب ترین شعب فروش قسطی خودرو تبدیل شده است که امکان نقل و انتقال خودرو را در حداکثر یک روز کاری فراهم کرده است. همین طور با خرید پراید اقساطی و دیگر خودرو های داخلی و خارجی از این مرکز می توان از امتیاز تعویض خودرو در طول بازپرداخت اقساط آن استفاده نمود و خودروی خود را با مدل های بالاتر و یا نمونه های دیگر در صورت موجود بودن تعویض نمود.

 برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()