کمپانی بزرگ ایران خودرو از با سابقه ترین و موفق ترین شرکت های خودرو سازی داخلی می باشد که سالهاست در زمینه مونتاژ انواع خودرو های خارجی و تولید خودروهای بومی و ملی فعالیت می کندو تمام محصولات تولیدی خود را در طرح های مختلفی نظیر پیش فروش، فروش اقساطی و نقدی به بازار عرضه می کند. خرید دنا اقساطی در این طرح های فروش با استقبال بسیار زیادی از جانب شرکت ها، نمایشگاه های خودرو و مردم مواجه شده است. زیرا این خودرو را می توان در شمار با کیفیت ترین و لوکس ترین خودرو های ملی قرار داد که هزینه های تعمیر و مقرون به صرفه ای دارد و تمام قطعات آن ساخت داخل هستند و به راحتی می توان به آنها دسترسی پیدا کرد. قیمت خرید دنا اقساطی بسته به شرایط عرضه و فروش تغییر می کند، برای مثال مقدار آن در خرید های نقدی پایین تر از عرضه آن با تسهیلات و به صورت اقساطی می باشد، زیرا در هنگام خرید دنا اقساطی بخشی از مبلغ خودرو در بازه زمانی مختلف در حدود 24 الی 36 ماه و در چندین قسط به شرکت کارگزار پرداخت می شود و معمولا این اختلاف قیمت به دلیل دوره طولانی بازگشت سرمایه و تغییرات و نوسانات قیمت خودرو در این بازه می باشد که مشتریان به خوبی از آن آگاه هستند. تسهیلات عرضه دنا اقساطی سبب شده علاقه‌مندان این خودرو ملی بتوانند در شرایط اقتصادی کنونی خودروی محبوب خود را خریداری نمایند و پس از تسویه کامل مالکیت و امکان نقل و انتقال آن را به دست آورند.

شرکت ایران خودرو پس از معرفی دنا با افزودن برخی امکانات اضافی، تقویت سیستم ایمنی و مشخصات فنی این خودرو توانست مدل های دنا پلاس و توربوپلاس را نیز تولید و عرضه نماید، که اختلاف قیمت نسبتا بالایی با مدل دنا معمولی داشتند. شرایط فروش دنا اقساطی در مدل های بالاتر تفاوت چندانی با دنا معمولی ندارد، اما ممکن است قیمت پیش پرداخت و میزان پرداختی هر قسط افزایش یابد که مسئله امری بدیهی بوده، و معمولا به تناسب بالارفتن مدل و قیمت خودرو نحوه پرداخت و حتی قیمت اقساط نیز تغییر می کند. از جدید ترین آپشن هایی که بر روی خودرو دنا تعبیه شده است می توان به افزیش تعداد کیسه هوا، سیستم قطع خودکار بنزین، سقف سانروف، نوردهی بسیار مناسب و موتور تقویت شده یا توریو سارژ شده(دنا توربو) اشاره کرد، که علاوه بر سهولت مدیریت و رانندگی خودرو، ایمنی آن را نیز در حوادث افزایش داده است با توجه به امکانات فوق می توان قیمت خرید دنا اقساطی را برای متقاضیان بسیار مطلوب دانست. در میان تمامی شرکت های عرضه و فروش اقساطی خودرو، یافتن یک شرکت معتبر و متعهد کار ساده ای نمی باشد، ولی تنها با تحقیق و بررسی سوابق و در نظر گرفتن آمار رضایت مشتریان می توان بهترین آنها را در ارائه تسهیلات فروش دنا اقساطی پیدا نمود. شتاب بالا، وزن مناسب، مدیریت ساده، مصرف پایین سوخت، موتور قوی و طراحی لوکس و منحصر به فرد از مهمترین دلایل محبوبیت و تقاضای بالای افراد برای خرید دنا اقساطی می باشد. قابلیت تنظین صندلی و فرمان اتومبیل دنا متناسب با فیزیک و ارگونومی بدن راننده که در تمامی مدل های دنا به کار رفته است، سبب سهولت رانندگی و راحتی و آرامش راننده می شود.

خرید و فروش اقساطی ایران خودرو در بازار های داخلی رقم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است که بیانگر کیفیت بالای ساخت این خودرو ملی در مقایسه با دیگر خودرو های وارداتی و خارجی می باشد. سایا خودرو از خوش‌نام ترین  و معتبر ترین شعب نمایندگی ایران خودرو می باشد که با استثنایی ترین تسهیلات دنا اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی را در اختیار خریداران می گذارد. با مراجعه به وبسایت این نمایندگی می تون اطلاعات کافی را در مورد شرایط خرید و ثبت نام خودرو و همین طور مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط و غیره کسب نمود. امکان تعویض خودرو در دوره پرداخت اقساط با نمونه ها و مدل های دیگر به شرط موجود بودن آنها در نمایندگی  سایا خودرو  یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این مرکز فروش دنا اقساطی می باشد که سبب شده محبوبیت و اعتبار بیشتری در بین خریداران داشته باشد.

برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 445
نمایش همه
علاقه مندی ها ()