پیستوله رنگ از جمله دستگاه های پرکاربرد در حال حاضر است که برای پاشش رنگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. این دستگاه با جداسازی ذرات رنگ، پاشش رنگ را انجام می دهد. با استفاده از این دستگاه می توان با رنگ هایی چون روغنی، جوهر، جلاء، آبرنگ و ضد زنگ عملیات رنگ کاری را انجام داد. نکتۀ قابل توجه ای که در رابطه با نحوۀ استفاده از این رنگ ها می باشد، این است که رنگ های روغنی و جلاء برای استفاده نیاز به رقیق سازی دارند ولی این مسئله مشمول دیگر رنگ ها نمی باشد. استفاده از پیستوله های رنگ برای رنگ کاری بسیار مقرون به صرفه می باشد که البته برای عملیات رنگ کاری در حجم بالا بهترین گزینه می باشد. خرید پیستوله رنگ به دلیل اینکه تمیز و یکنواخت رنگ آمیزی قطعات را انجام می دهد، مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است. در نتیجه شاهد فروش انواع پیستوله رنگ در صنعت خودروسازی، ساخت لوازم خانگی و صنعتی، کابینت سازی، ساختمان سازی، تجهیزات دکوراتیو، ساخت میز، صندلی و مبلمان و ... می باشیم. در نتیجه شرکت های مختلف می توانند متناسب با حجم کاری که برای رنگ آمیزی وسایل دارند، خرید بهترین برند پیستوله رنگ را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنند. برای خرید پیستوله رنگ  به سایت مراجعه کنید. 

انواع پیستوله رنگ

پیستوله رنگ برقی، پیستوله رنگ بادی و شارژی از انواع پیستوله رنگ محسوب می شوند. لذا مشتریان متناسب با نوع کار رنگ آمیزی که دارند، می توانند مدل پیستوله را انتخاب کنند. کاربرد عمدۀ پیستوله رنگ برقی که با مکانیزم اسپری، عملیات پاشش رنگ را انجام می دهد، امکان پاشش رنگ به بیرون از دستگاه را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. این دستگاه مجهز به مخزن بزرگ برای ذخیره سازی رنگ می باشد و مجهز به یک سوزن نازل مخصوص می باشد که امکان پاشش یکنواخت رنگ را برای دستگاه امکان پذیر می سازد. پیستوله رنگ بادی نیز با در اختیار داشتن کمپرسور باد، امکان پاشش رنگ را برای شما امکان پذیر می کند. لذا پیستوله رنگ پنوماتیکی یا همان بادی در دو دسته بندی کلی حرفه ای و خانگی تقسیم بندی می شوند. لذا اگر برای شما دقت پاشش و حداکثر فشار عملکرد اهمیت دارد، می توانید از این نوع پیستوله رنگ استفاده نمائید. این نوع پیستوله دارای نازل های کوچک تا 1.6 میلی متر برای سطوح فلزی و برای مصارف چوبی نیز از نازهای بزرگ به قطر 1.7 و 1.8 میلی متر استفاده می شود.برای اطلاع از قیمت پیستوله بادی از طریق لینک اقدلم نمایید. 

خرید پیستوله رنگ

خرید پیستوله رنگ برای رنگ آمیزی قطعات و وسایل بزرگ بسیار مقرون به صرفه است و موجب یکنواختی پاشش رنگ بر روی سطوح مختلف بدنه می شود. باید توجه داشته باشید که پیش از اینکه از پیستوله استفاده نمائید، نحوۀ استفاده از دستگاه را آموزش دیده باشید. چرا که در این صورت موجب کاهش عملکرد دستگاه پیستوله می شود و امکان پاشش یکنواخت دستگاه را با مشکل روبرو می کند. نیاز به ذکر است که هنگام رنگ آمیزی، برخی از رنگ ها باید با استفاده از تینر رقیق سازی شود تا قابلیت پاشش یکنواخت رنگ توسط پیستوله امکان پذیر باشد.

فروش پیستوله رنگ با قیمت ارزان

این دستگاه به دلیل ویژگی قابل توجهی که دارد مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است. لذا فروش پیستوله رنگ با قیمت ارزان توسط فروشگاه های معتبر تجهیزات صنعتی صورت می پذیرد. در نتیجه می توانید متناسب با نیاز مجموعه، مناسب ترین نوع پیستوله را برای رنگ آمیزی قطعات مختلف خریداری نمائید. هنگام خرید این دستگاه باید توجه داشته باشید که بر اساس چه نوع سیستم رنگ رسانی کار می کند.

برای خرید انواع پیستوله رنگ با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه صالح ابزار که به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در تهران فعالیت می کند.

ارتباط با ما :

مدیریت : آقای علی صالحی

09127971190

02166732575

02166737229 

آدرس :

تهران – خيابان امام خميني

حسن آباد – كوچه شهيد میرزایی

پاساژغدير – زیرهمکف – پلاك 37 

ایمیل : info@salehabzar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()