فروش اقساطی خودرو در شرکت های خودرو سازی:

امروزه خودرو به یکی از ملزومات زندگی تبدیل شده است و همه افراد خرید خودرو را در کنار خرید خانه در اولویت قرار خواهند داد. ولی با وجود قیمت های بسیار بالایی که در لیست فروش انواع خودرو خواهیم دید، بسیاری از همین افراد قادر نیستند به خرید خودرو بپردازند. شرکت های مختلف خودرو سازی برای جبران کمبود عموم مردم خودرو های خود را با شرایطی به نام فروش اقساطی خودرو، آن ها را فروخته و از این نظر باعث شدند بسیاری از افرادی که نمی توانستند قبل از این به خرید خودرو بپردازند ماشین دار شوند. البته باید گفت این مانند لطفی است که شرکت های خودرو سازی به مردم می کنند، زیرا با توجه به افزایش روز افزون قیمت دلار که در نتیجه آن باعث افزایش یافتن قیمت همه اقلام مورد نیاز زندگی می شود، افراد زیادی که قادر به خرید ماشین نیستند و بودجه کمی برای خرید ماشین دارند هیچ گاه قادر نخواهند بود به خرید خودرو ها بپردازند. یا بعضی از افراد ممکن است برای خرید خودرو بودجه داشته باشند ولی چند روز بعد با توجه به افزایش ناگهانی قیمت دلار قادر به خرید خودرو نباشند زیرا مطمئناً افزایش دلار روی هر چیزی تاثیر خود را خواهد داشت. شرکت های خودرو سازی نیز برای جلوگیری از این امر انواع محصولات خود را با شرایط ویژه به صورت فروش اقساطی خودرو در اختیار خریداران خود قرار خواهد داد که از این شرکت ها می توان به شرکت های خودرو سازی ایران خودرو، کرمان موتور، سایپا و شرکت های خودرو سازی دیگری اشاره نمود.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

این شرکت ‌ها دارای خودرو های مختلفی بوده که تولید داخلی می باشد و بعضی از آن ها دارای قیمت های بسیار پایین و بعضی نیز قیمت ‌های بالایی خواهد داشت. البته فروش اقساطی خودرو برای خودرو های گران قیمت نیز کار را آسان کرده است و افراد مختلف می ‌توانند به خرید آن ها بپردازند. این شرکت‌ ها برای فروش خودرو ها شرایطی را برگزیدند که خریداران برای خرید خودرو های اقساطی باید این شرایط را دارا باشند که در ادامه به صورت خلاصه به آن ها خواهیم پرداخت.

شرایط فروش اقساطی خودرو در شرکت های مختلف:

همان گونه که گفته شد شرکت های خودرو سازی مختلفی در داخل کشور و حتی در سراسر جهان برای فروش خودرو های خود به ویژه خودرو هایی که قیمت های بالاتری داشته و مردم نمی ‌توانند به خرید آن ها بپردازند، شرایطی را در پیش گرفتند که به آن فروش اقساطی خودرو می گویند. هر کدام از این شرکت‌ ها دارای نمایندگی های مختلفی در شهر های دیگر می باشند که هر شرکتی برای فروش اقساطی خودرو شرایط خاصی را در نظر خواهد گرفت. مثلاً به همراه داشتن مدارک مختلف برای ثبت نام خرید و فروش اقساطی خودرو در این شرکت ها ممکن است تفاوت های جزئی با یکدیگر داشته باشد.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های خارجی به سایت مراجعه کنید. 

همچنین نوع حساب بانکی و بانک هایی که طرف حساب با این شرکت ها هستند نیز با یکدیگر ممکن است متفاوت باشد. داشتن ضامن نیز یکی از ملزوماتی است که در این شرکت ها برای فروش اقساطی خودرو ملزوم می باشد. وجوه نقد و یا نقدینگی که توسط این شرکت ها در ابتدا برای فروش اقساطی خودرو انجام می گیرد با یکدیگر متفاوت بوده و بعضی از شرکت ‌ها برای فروش خودرو ها، مقدار نقدینگی را به عهده خریداران خواهند گذاشت. البته این نقدینگی بین میزان حداکثری و حداقلی وجود داشته و خریدار باید بتواند این میزان را پرداخت نماید. الباقی پرداختی نیز به صورت اقساطی بوده و شرکت مورد نظر می تواند به صورت اقساط بلند مدت ۳۶ ماهه و یا ۲۴ ماهه برای خریداران قسط بندی نماید. بعضی از شرکت ها به صورت حضوری و برخی به صورت غیر حضوری به فروش این خودرو ها خواهند پرداخت.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 418
نمایش همه
علاقه مندی ها ()