از آنجایی که آب و هوای سرد شرایط را برای ورزش کردن و پیاده روی در پارک و یا خیابان فراهم نمی کند، بسیاری از افراد ورزشکار باید در خانه ورزش می کنند. تردمیل یکی از بهترین وسیله هایی می باشد که شما در خانه خود می توانید از آن استفاده کنید و به دور از آب و هوای سرد و دغدغه های متنوع به بهترین نحو ممکن ورزش کنید. این وسیله ورزشی انواع مختلفی دارد که شما بر اساس نیاز خود می توانید یکی از آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

دویدن روی تردمیل اصلا شبیه به پیاده روی و یا دویدن ساده نمی باشد. شما باید دستگاه را بر اساس توان خود تنظیم کنید تا روی آن پیاده روی نمایید. شما می توانید هر زمانی که خسته شدید سرعت دستگاه را کمتر کنید و آن را تنظیم نمایید. برخی از آنها که مدل های پیشرفته تری دارند بدون شک برای ورزشکاران حرفه ای بهترین انتخاب می باشد.برای خرید انواع تردمیل  به سایت مراجعه کنید. 

نکاتی مهم در مورد دویدن روی تردمیل :

شما برای استفاده کردن و دویدن روی تردمیل باید به خوبی با برخی از نکات آن آشنایی داشته باشید. برخی از این نکات مهم عبارت می باشد از :

  1. دقت داشته باشید که هرگز با پاهای برهنه روی این وسیله ورزش نکنید. شما باید حتما از کفش هایی که مخصوص دویدن هستند استفاده کنید. در صورتی که شما با پای برهنه روی این وسیله ورزش کنید بدون شک به بدن خود آسیب می زنید.
  2. زمانی که می خواهید ورزش کردن و پیاده روی را روی این وسیله ورزشی شرع کنید باید به صورت آهسته آن را به کار بیندازید. دقت داشته باشید زمان پایان ورزش هم تنظیم آن را روی سرعت آرام بگذارید.
  3. هر یک از انواع تردمیل که شما خریداری کرده و یا از آن در باشگاه ها استفاده می کنید دارای گیره و یا دستگیره می باشد. دقت داشته باشید که برای ایمنی بیشتر باید گیره و یا دستگیره آن را همیشه در دست بگیرید.
  4. در صورتی که شما زمان ورزش کردن چشم هایتان به سیاهی رفت و یا توان پیاده روی روی آن را نداشتید بهتر است سریعا از ورزش کردن منصرف شوید. استفاده از این وسیله ورزشی برای گرم و سرد کردن بدن بسیار عالی و بی نظیر می باشد و بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از آن استفاده می کنند.برای اطلاع از قیمت تردمیل باشگاهی به سایت مراجعه کنید. 
  5. دقت داشته باشید که زمان گرم و سرد کردن بدن خود با این وسیله بهتر است با سرعت پایین از آن استفاده کنید.
  6. زمان دویدن روی این دستگاه بهتر است دستگیره ها را در دستت خود نگیرید، چرا که به بدن شما در این صورت آسیب جدی وارد می شود. آسیب دیدگی شما روی این وسیله ورزشی با در دست گرفتن دستگیره تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.
  7. هرگز زمانی که روی این دستگاه می دوید ناگهان نباید از آن پایین بیایید. سرعت کم کردن دستگاه پیش از خاموش کردن آن بسیار مهم است که باید به آن دقت داشته باشید.
  8. شیب های که بالا هستند با اینکه برای کاهش وزن مفید هستند نباید زیاد در تمرین شما استفاده شود. شما بعد از 5 دقیقه باید شیب آن را کمتر کنید تا فشار زیادی به زانوهایتان وارد نشود. البته که باید بدانید پیاده روی ردن قدرتی روی شیب هایی که بالا هستند مشکل زیادی در پی نخواهد داشت.

9. دقت داشته باشید که بدن شما نباید به یکنواختی دستگاه تردمیل عادت کند، بهتر است برنامه آن را زمان ورزش کردن به طور دائم تغییر دهید تا به عضلات بدن تان هم آسیب جدی وارد نشود. دقت داشته باشید که فرود پای شما همیشه باید روی سینه باشد.

فروشگاه اینترنتی هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()