شارژ کپسول نشانی از جمله خدماتی است که به شهروندان عزیز ارائه می شود. کپسول آتشنشانی به عنوان یکی از وسیله های خاموش کنندۀ آتش محسوب می شود که در اندازه های مختلف ساخته شده اند و مجهز به محتویات خاموش کنندۀ آتش می باشند. کپسول آتشنشانی پودری، آبی و گاز از جمله انواع کپسول آتش نشانی است که دارای محتویات متفاوت برای خاموش کردن آتش های مختلف می باشد. معمولاً خدمات شارژ کپسول آتش نشانی نیازمند است که هر چند وقت یکبار انجام شود. در حال حاضر تمام خاموش کننده ها از جمله کپسول های آتش نشانی پودری، گاز، مایع و فوم دارای یک سری ویژگی های مشترک می باشند. بدین وسیله می توانند با استفاده از محتویات این کپسول ها برای اطفاء حریق استفاده نمود. از دیگر ویژگی های قابل توجه کپسول های آتش نشانی، مسئله فشار درون محفظه می باشد که معمولاً حدود 7 atm یا 100 psi می باشد. در نتیجه بستر لازم برای برد پرتاب حداقل مسافت بین 2 الی 7 متر را امکان پذیر می سازد. در نتیجه از نزدیک شدن شما به سمت آتش جلوگیری می کند. خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در کمترین زمان برای شما هموطنان گرامی فراهم می باشد.

شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز

امروزه به دلیل مجهز بودن کارگاه های شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز و همچنین آب، امکان شارژ فوری کپسول آتشنشانی را در مدت زمان 15 دقیقه ای فراهم می کند. به این ترتیب می توانید کلیۀ کپسول های آتش نشانی مجهز به راندمان کاری بالا خواهند بود که مطابق با استاندارد اورجینال باشد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با شارژ نمودن کپسول های آتش نشانی وجود دارد، مرتبط با رعایت کردن استانداردهای لازم در خصوص شارژ کپسول آتش نشانی است. چرا که سرعت و زمان تخلیه کپسول متناسب با نوع کپسول آتش نشانی بسیار حائز اهمیت می باشد. در نتیجه متصدی که فعالیت شارژ کپسول را انجام می دهد، باید تخصص و مهارت لازم در خصوص نحوۀ شارژ کردن انواع کپسول آتشنشانی داشته باشد تا در صورت بروز حادثه به راحتی بتوان از آن استفاده نمود.

شارژ فوری کپسول آتش نشانی

شارژ فوری کپسول آتش نشانی با قیمت ارزان توسط کارگاه های معتبر که خدمات ایمنی ارائه می دهند، امکان پذیر می باشد. در نتیجه در مدت زمان کوتاه 15 دقیقه، امکان شارژ کپسول پودری و گازی آتش نشانی فراهم می باشد. معمولاً نیاز است که کپسول های پودری را به صورت سالیانه و یا 2 سال یکبار شارژ نمود چون با راکد ماندن کپسول، کیفیت محتویات کپسول کاهش پیدا می کند. بنابراین نیاز به شارژ مجدد برای احیاء کیفیت محتویات کپسول آتش نشانی می باشد. به دلیل اهمیت بالایی که این کپسول ها در خاموش کردن آتش دارد، سرعت و زمان تخلیه کپسول ها نباید در زمان کوتاه انجام شود و فردی که از کپسول استفاده می کند، باید از زمان کافی برای اطفاء کامل حریق برخوردار باشد. چرا که کمتر بودن زمان تخلیۀ مواد داخل کپسول آتشنشانی، امکان برگشت پذیری شعله را افزایش می دهد. به همین دلیل سرعت و زمان پاشش محتویات کپسول از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.برای اطلاع از مرکز شارژ کپسول آتش نشانی در کرج به سایت مراجعه کنید. 

شارژ کپسول آتش نشانی در تمام نقاط تهران

در حال حاضر مراکز مطمئن برای ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تمام نقاط تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند. در نتیجه پیش از اینکه بخواهید از خدمات این مجموعه استفاده کنید، نیاز است که از نحوۀ شارژ نمودن محتویات کپسول آتش نشانی و رعایت نکات ایمنی آنها اطمینان حاصل نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ ارائه خدمات فروش و شارژ فوری کپسول های آتش نشانی در مدت 15 دقیقه را به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()