پوستر دیواری سه بعدی چیست:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با پوستر دیواری سه بعدی توضیح دهیم. این روز ها به هر  خانه و اداره ای که قدم می گذاریم، سعی شده است که به بهترین نحو آن را تزیین نمایند. برخی از مکان‌ ها نظیر کافی‌ شاپ ‌ها نیاز مبرم به زیبا سازی دارند. این زیبا سازی تنها به وسایل ختم نمی شوند بلکه باید سقف، دیوار و غیره را نیز بازسازی و ترمیم نماییم. در گذشته برای بازسازی درب و دیوار منازل از مصالح ساختمانی استفاده می‌ کردند. استفاده از مصالح ساختمانی نظیر آجر، سیمان و غیره نیاز به پرداخت هزینه های گزاف و صرف زمان طولانی دارند. لذا برای کاهش هزینه های بازسازی و صرفه جویی در زمان برخی از مصالح تزیینی امروزی وارد بازار شدند. از جمله این مصالح می توان به سقف کاذب، دیوار کاذب، کفپوش، دیوار پوش، پوسترهای دیواری نظیر پوستر دیواری سه بعدی و غیره اشاره نمود. باید بدانید که با وجود پیشرفت علم و روی کار آمدن انواعی از کاغذ دیواری ها و دیوار پوش ها افرادی هستند که از رنگ آمیزی استفاده می‌ کنند. برای خرید پوستر سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

رنگ آمیزی کردن دارای معایبی می باشد که کاغذ دیواری فاقد آن است. در واقع شما برای رنگ آمیزی باید هزینه ی بسیار زیادی را بپردازید. همچنین زمان زیادی را برای این نوع بازسازی بگذارید. در زمانی که شما می خواهید دیوار های خود را رنگ آمیزی کنید باید تمام وسایل خانه را جمع کرده و از خانه خارج کنید زیرا ممکن است رنگ روی وسایل ریخته و آن ها را خراب کند. از طرف دیگر رنگ آمیزی زمان بسیار طولانی را می ‌برد زیرا باید یک نقاش با حوصله و نهایت دقت تک‌ تک دیوار ها را رنگ آمیزی کند. هم چنین افراد صبر کنند تا این رنگ از روی دیوار خشک شود.

ویژگی های پوستر دیواری سه بعدی:

یکی از انواع معروف کاغذ های دیواری، پوستر دیواری سه بعدی نام دارد. پوستر دیواری سه بعدی به صورت رولی بوده و با توجه به متراژ دیوار ها فروخته می شود. ابعاد هر رول به صورت استاندارد می باشد و شما باید مساحت دیوار های خود را اندازه گیری کنید. سپس به اندازه استاندارد رول تقسیم نمایید. این تقسیم متراژی است که شما باید از آن رول خریداری نمایید. این روز ها شما می ‌توانید پوستر دیواری سه بعدی را به سبک هایی نظیر سبک گل، سبک سنتی، مدرن، ایتالیایی و غیره مشاهده کنید. با توجه به این که سایر وسایل خانه ی شما دارای چه سبکی هستند باید پوستر های دیواری سه بعدی خود را انتخاب نمایید.برای اطلاع از فروش پوستر دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

کاربرد پوستر دیواری سه بعدی:

کاربرد پوستر های دیواری سه بعدی که متفاوت تر از سایر پوسترهای دیواری می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی‌ هایی که این کاغذ دیواری سه بعدی دارد این است که اگر بخواهیم سر تا سر دیوار ها را با پوستر دیواری استفاده بپوشانیم ممکن است ذهن افراد درگیر شده و چشم آن ها اذیت شود. در فضایی که چهار دیوار آن پوشیده شده است. پوستر های دیواری سه بعدی می تواند افراد دچار سردرگمی و کلافگی شوند اما اگر مکان هایی نظیر پذیرایی و اتاق نشیمن، اتاق خواب، لابی، محل کار، آشپزخانه و غیره تنها یک دیوار را توسط پوستر سه بعدی پوشاند. در واقع فضای شیک و باکلاس به وجود آورده ایم که می تواند برای افراد آرام بخش و لذت بخش باشد. اگر در یک فضای چهار دیواری یک دیوار را توسط کاغذ دیواری سه بعدی بپوشانیم، و سایر دیوار ها توسط پوستر دیواری ساده و رنگ روشن پوشانده شود زیبایی آن مکان دو چندان خواهد شد. لذا توجه افراد به دیوار پوشیده شده با پوستر سه بعدی جلب شده و نمای اصلی اتاق و چهار دیواری را آن قسمت در بر می گیرد. لذا در نتیجه توضیحی که داده شد باید بگویم که اگر به نحو صحیح از پوستر دیواری سه بعدی استفاده شود می توان کمک بسزایی در زیبای محیط انجام داده شود در غیر این صورت چیزی جز کلافگی و سردرگمی به وجود نخواهد آمد.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()