تعریف چکمه پلاستیکی:

احتمالاً تاکنون بار ها و بار ها چکمه های مختلفی را پای افراد دیده باشید. چکمه پلاستیکی نوعی کفش است که به پای افراد مختلفی با شغل متفاوت دیده می شود چکمه های پلاستیکی به این منظور استفاده می شوند که ابر بسیاری از مواد گوناگون و یا آسیب ‌های خاص بتواند پا را محافظت نماید. این چکمه ها در عین ارزان بودن می توانند قدرت زیادی از نظر استحکام داشته و همچنین در برابر بسیاری از آسیب ‌هایی که می ‌تواند به پا برسند کاملا محافظت کنند. خرید چکمه پلاستیکی سال های گذشته برای افراد باغبان و بیان نظافتچی ها در محیط های کاری دیده می شد ولی امروزه از این چکمه ها برای مشاغل زیادی استفاده می ‌کنند. زیرا جنس این چکمه ها از فناوری های مواد شیمیایی به گونه ای ساخته شده است که نسبت به بسیاری از مواد خطرناک مانند اسید می‌ تواند مقاوم باشد. این چکمه ها دارای انواع مختلفی هستند. مدل های کوتاه بلند پاشنه دار و بدون پاشنه آن را می ‌توان در مدل های متنوع و همچنین رنگ های مختلف مشاهده نمود. چکمه پلاستیکی را جزء لباس های کار می دانند که در برخی مشاغل پوشیدن آن ها ضروری است. زیرا ساقه بلند این چکمه باعث می شود هیچ گونه رطوبت و یا مواد شیمیایی دیگری که در مورد اطراف وجود دارد به لباس و یا پوست پا آسیب نرساند. با پوشیدن چکمه های پلاستیکی حتی در آب می توان مطمئن بود که ذره ای آب از این چکمه عبور نکرده و لباس فرد خیس نخواهد شد. در برخی مشاغل که به وفور با رطوبت و مواد خطرناک سر و کار دارند پوشیدن این چکمه ها ضروری است زیرا با نپوشیدن آن ها باید لباس های کار را به مراتب شستشو داد ولی با داشتن این چکمه های بلند پلاستیکی و یا کوتاه آن ها می توان قسمتی از لباس در برابر آسیب دیدن محافظت نمود.

انواع چکمه پلاستیکی:

همان طور که گفته شد امروزه انواع و اقسام چکمه پلاستیکی در بازار موجود است که برحسب شغل مورد نظر خود می توانید به خرید انواع آن ها بپردازید. چکمه های مختلف بر حسب مواد سازنده خود می تواند در برابر مواد خاصی نفوذ ناپذیر بوده و یا پای فرد را در برابر این ماده خاص محافظت نمایند. افرادی که در قسمت هایی از آزمایشگاه ها کار می ‌کنند و با اسید ها و یا مواد شیمیایی خطرناک دیگری که می ‌تواند به پوست آسیب برساند سر و کار دارند باید از چکمه های پلاستیک استفاده کنند که نسبت به مواد شیمیایی و اسید ها نفوذ ناپذیر بوده و با ریختن هر کدام از این مواد شیمیایی روی این چکمه هیچگونه آسیبی به چکمه نرسند و یا سوراخ نشود و کاملاً نسبت به اسید ها هیچ واکنشی شیمیایی در آن ها رخ ندهد. همچنین برای افرادی که به مراتب با رطوبت و یا با آن سر و کار دارند باید چکمه استفاده شود که کاملا در برابر آب نفوذ ناپذیر باشند. زیرا رطوبت در زمان بسیار طولانی می ‌تواند به مفاصل آسیب برساند و فرد را دچار درد مفاصل کند. پوشیدن چکمه پلاستیکی می ‌تواند به صورت کامل از آسیب دیدن افراد جلوگیری نماید. برای خرید کفش ایمنی به سایت مراجعه کنید. 

افرادی که در شهر های شمالی و جنوبی به ماهیگیری می پردازند چکمه ای می ‌پوشند که تا بالاتنه آن ها را در بر می‌ گیرد. این چکمه ها کاملاً در برابر آب نفوذ ناپذیر هستند و فرد با پوشیدن آن ها می ‌تواند از نظر خیس نشدن لباس های خود اطمینان خاطر داشته باشد افرادی که با گل و لای سروکار دارند و یا به شغل هایی مانند لایروبی کردن می پردازند باید از چکمه پلاستیکی  استفاده نمایند زیرا چکمه های پلاستیکی می تواند از گلی شدن لباس ها جلوگیری کند ضمن این که با گلی شدن چکمه کافی است آن ها را زیر آب بگیرید تا چکمه مانند روز اول پاک شود زیرا این چکمه ها از جنس پلاستیکی بوده و به راحتی از موادی مانند گل تمیز خواهند شد.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()