ویژگی های دستکش کار:

دستکش کار یکی از وسیله هایی است که می تواند در برابر هر گونه مواد و یا اجسام خطرناکی از دست محافظت نماید و به نوعی جزء پوشش های مخصوص مشاغل مختلف می باشد و بسیاری از مشاغل از این دستکش های کار استفاده می ‌کنند و استفاده از آن ها در بسیاری از مشاغل ضروری می باشد. مثلا افرادی که همیشه با آب سر و کار دارند بهتر است از دستکش کار مخصوص خود استفاده کنند. زیرا آب می تواند همان قدر که خوب باشد برای مفاصل در طول مدت زیادی خطرساز بوده و فرد را به درد مفاصل دچار کند دستکش های کار دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که باعث شده است از آن ها در مشاغلی استفاده شود. مثلا بعضی از دستکش ‌های کار می ‌تواند در برابر ماده‌ های شیمیایی مختلفی نفوذ ناپذیر باشند. بعضی از دستکش های کار فرد را در برابر آفتاب سوختگی محافظت می کنند. به خصوص مشاغلی که افراد در محیط های کاری روباز به فعالیت می پردازند ، خرید دستکش کار ضروری است. دستکش های کار دارای ویژگی ‌هایی هستند که در ادامه این متن ها به آن ها خواهیم پرداخت. دستکش کار می تواند دارای سایز های متفاوت بوده و هر کسی بر حسب اندازه دست خود می تواند به استفاده از انواع آن ها بپردازد. دستکش ها در سایز کوچک، متوسط و بزرگ ساخته شده و در سراسر مراکز فروش ابزار ساختمانی و لباس کار فروخته خواهد شد. این دستکش ها همچنین دارای ساق بلند و یا ساق کوتاه می باشند و افراد باید بر حسب شغل خود به انتخاب این دستکش ها بپردازند. جنس های مختلفی برای تولید دستکش کار استفاده خواهد شد که می توان از آن ها به جنس لاتکس، جنس پارچه، پلاستیک و بسیاری از جنس های دیگر اشاره نمود که هر کدام از آن ها دارای کاربرد های ویژه ای می باشند.

مزیت استفاده از دستکش کار:

همان طور که می دانید دستکش کار دارای مزیت های بسیاری است که باعث شده است افراد برای مشاغل مختلف از آن ها استفاده کنند. این دستکش ها می ‌توانند در برابر عوامل مختلفی که در محیط وجود دارد از پوست دست انسان محافظت کنند و همچنین به دلیل پوشش دادن کامل این دستکش ها پوست دست هیچ آسیبی ندیده و به زیبایی آن نیز لطمه وارد نخواهد شد. دستکش کار بر حسب انواع مختلفی که دارد می تواند دارای مزایای مختلفی باشد. مثلا دستکشی که برای جلوگیری در برابر اسید ساخته شده است می تواند توسط افرادی که با این مواد سر و کار دارند استفاده شده و به راحتی اطمینان خاطر داشته باشد که اسید به هیچ وجه از داخل دستکش عبور نکرده و یا دستکش را سوراخ نخواهد کرد .همچنین دستکش هایی که برای آزمایشگاه ها ساخته می شود ضمن این که دارای قیمت بسیار پایین می باشند یکبار مصرف بوده و می توان آن ها را به راحتی دور انداخت و این که این دستکش ها دارای وزن پایین بوده و به راحتی می توان با آن ها به کار مورد نظر پرداخت.برای اطلاع از قیمت دستکش ضد برش و کف مواد به سایت مراجعه نمایید. 

از مزیت هایی که می توان برای این دستکش نام برد این است که برای افرادی با سایز دست های متفاوت این دستکش ها ساخته شده است و همه می‌ توانند به راحتی از آن ها استفاده نمایند. برخی از دستکش کار دارای چند لایه بوده و به همین دلیل از ورود برخی از مواد با لایه های داخلی جلوگیری خواهد شد. ضمن این که لایه های داخلی دارای جنس لطیفی بوده و پوست را به هیچ وجه دچار آزار و اذیت نخواهد کرد. افرادی که با وسیله های زبر و یا وسیله های بسیار خشن مانند چوب و آهن کار می کنند با استفاده از این دستکش ها دست آن ها به هیچ وجه در برابر این مواد خشن آسیبی نخواهد دید. البته برای اطمینان خاطر بیشتر افراد باید هنگام خرید دستکش های کار به خرید انواع با کیفیت آن بپردازند.

 

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()