تعمیر تجهیزات دندانپزشکی یکی از سرویس های خدماتی و تخصصی است که در اختیار جامعۀ دندانپزشکان قرار گرفته می شود. در واقع تجهیزات پزشکی متعددی جهت درمان و تسکین درد دندان توسط دندانپزشکان مورد استفاده قرار گرفته می شود. لذا به دلیل ثابت بودن کاربرد کلیه تجهیزات دندانپزشکی، با گذشت زمان و استفادۀ فراوان از این تجهیزات، امکان فرسودگی و آسیب دیدگی برای هر کدام از لوازم دندانپزشکی وجود دارد. در نتیجه برای اینکه دقت لوازم و تجهیزات آسیب دیده به حال اول بازگردد نیاز به استفاده از خدمات مرکز تعمیر تجهیزات دندانپزشکی می باشد. توربین و آنگل، تعمیرات یونیت و صندلی دندان پزشکی، کویترون، لایت کیور، آمالگاماتور، کمپرسور دندانپزشکی، اتوکلاو دندانپزشکی از جمله برخی از دستگاه های پرکاربرد تجهیزات دندانپزشکی است. لذا با استفادۀ بیش از اندازه و یا فشار اضافی به قطعات مختلف، امکان آسیب دیدگی هر کدام از لوازم دندانپزشکی وجود دارد. در نتیجه با مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد وسایل، بهتر است از خدمات سرویس و تعمیر تجهیزات دندانپزشکی برای برطرف کردن عیب لوازم و تجهیزات پزشکی استفاده نمود.

مرکز تخصصی تعمیر تجهیزات دندانپزشکی

دقت بالا و علمکرد سریع از مهم ترین مشخصه های لوازم و تجهیزات دندانپزشکی محسوب می شود. در نتیجه کُندی و کاهش عملکرد هر کدام از این وسایل نیاز به رسیدگی و سرویس دوره ای دارد تا از افزایش خسارت و آسیب دیدگی جدی به دیگر قطعات اصلی لوازم دندانپزشکی جلوگیری شود. به همین دلیل استفاده از خدمات تعمیرکار مجرب، مرکز تخصصی تعمیر تجهیزات دندانپزشکی به شما کمک می کند، تا آسیب دیدگی های جزئی را از بین ببرند و از وقوع خسارات سنگین و پر هزینه به دستگاه ها جلوگیری شود. تجربه نشان داده که رسیدگی به قسمت های آسیب دیدۀ جزئی به شما کمک می کند، طول عمر استفاده از دستگاه ها را ارتقاء ببخشید.

در حال حاضر تجهیزات پیشرفته و مدرن، با کاربری های متفاوت در درمان آسیب های دندانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به همین منظور برای تعمیرات تجهیزات پیشرفته نیاز به مراجعه به مراکز تخصصی و پیشرفته تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی است. چرا که تمامش تجهیزات پزشکی که در امور دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، در حال ارتقاء می باشند که در گذر زمان و استفاده از وسایل و دستگاه ها، امکان آسیب دیدگی آنها وجود دارد. به همین منظور سرویس و تعمیرات این دستگاه ها نیاز به تعمیرکار خبره و با تجربه دارد، که آشنایی کامل با بخش های مکانیکی و الکترونیکی دستگاه های دندانپزشکی داشته باشند.برای اطلاع از هزینه تعمیرات توربین و آنگل به سایت مراجعه کنید.

تعمیرات لوازم و تجهیزات دندانپزشکی

با توجه به کاربرد گستردۀ تجهیزات پیشرفته در صنعت دندانپزشکی، امکان استفاده از این تجهیزات در اکثر کلینیک های پیشرفتۀ دندانپزشکی وجود دارد. به همین خاطر می توانند برای درمان بیماری های دندانی از دستگاه های مدرن و پیشرفته استفاده کنند تا سطح کیفیت خدمات دندانپزشکی خود را بهبود ببخشند. لذا کاربرد گسترده ای که این دستگاه در درمان مشکلات دندانی بیماران دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند و میزان دقت و عملکرد آنها بسیار حائز اهمیت می باشد. در نتیجه برخی از مراکز به صورت تخصصی در زمینۀ خدمات تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی فعالیت می کنند و از تعمیرکاران متخصص برای سرویس دهی استفاده می کنند.

هزینۀ تعمیر تجهیزات دندانپزشکی به فاکتورهای متعددی چون نوع دستگاه، میزان خسارت، تعویض قطعات آسیب دیده، کیفیت قطعات اورجینال و اجرت تعمیرکار بستگی دارد. بنابراین پیش از مشاهدۀ دستگاه و بررسی تجهیزات دندانپزشکی آسیب دیده، به طور دقیق نمی توان قیمت تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی را مشخص نمود.

تهران دنتال سرویس به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با توجه به کاربرد گستردۀ دستگاه های پیشرفتۀ دندانپزشکی، از تعمیرکاران متخصص و حرفه ای در این حرفه استفاده می شود.

تماس با ما :

تلفن ثابت 66906981-66595776  همراه :09125873351 - 09121025826 

آدرس : خیابان آزادی – نبش خیابان زارع – ساختمان کاوه – پلاک 120 طبقه P2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()