شرکت آموت جزء یکی از شرکت های برتر در زمینۀ فروش محصولات کمپانی DJI در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت فعالیت حرفه ای خود را از ابتدای سال 1392 آغاز نموده است و با هدف خدمات رسانی به هموطنان عزیز، انواع تجهیزات تصویربرداری هوایی را به همراه خدمات طراحی انواع مولتی روتور را با کیفیت عالی ارائه می دهد. مجموعۀ شرکت آموت به عنوان اولین دارندگان مجوز رسمی از اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران، امکان واردات قانونی انواع هلی شات و مولتی روتور را با برندهای معتبر فراهم نموده است. فیلمبرداری هوایی و نقشه برداری هوایی از جمله اهداف کاری گروه شرکت آموت محسوب می شود. فانتوم، کوآد کوپتر مویک ایر 2، مویک، اسپارک و اینسپایر از جمله انواع مولتی روتور موجود در شرکت تجهیزات تصویربرداری هوایی آموت می باشند. لذا افرادی که نیاز به خرید هر کدام از این دستگاه ها و همچنین لوازم جانبی آنها دارند، می توانند گروه شرکت آموت را به عنوان معتبرترین فروشگاه برای خرید انواع کوآدکوپتر DJI اورجینال به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گیرند.

خدمات شرکت آموت

فروش انواع محصولات فیلمبرداری هوایی برند DJI، خدمات تصویربرداری هوایی برای پروژه های بزرگ، تعمیرات محصولات کمپانی دی جی آی و انواع مولتی روتور و فروش انواع لوازم جانبی مولتی روتور و محصولات مویک ایر دی جی آی از جمله خدمات کاربردی شرکت آموت محسوب می شود. در واقع خدمات هلی شات گروه شرکت آموت بسیار گسترده می باشد و تنها اختصاص به فروش محصولات تصویربرداری متنوع چون هلی شات، مویک ایر و غیره ندارد. بلکه با در اختیار داشتن کادری متخصص و مجرب که نحوۀ کار کردن و کنترل این دستگاه ها را آموزش دیده اند. بنابراین مجموعه مؤسسات مختلف می توانند از خدمات آموزشی و همچنین پروژه های مختلف داخلی و خارجی برای اجرای تصویربرداری، فیلمبرداری و نقشه برداری هوایی استفاده کنند.

شرکت آموت دارای سابقۀ درخشان در زمینۀ ارائه خدمات تصویربرداری سینمایی در پروژه های مختلف گشت ارشاد 2، عطر یخ، برنامه های مستند، ساخت سریال و مجموعه های تلویزیونی، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی، فیلمبرداری 360 درجه و غیره فعالیت حرفه ای نموده است. ضمن آنکه برای اجرای هر کدام از پروژه های تصویربرداری هوایی از گروه تخصصی فیلمبرداری هوایی آموت بهره می گیرند. در واقع کاربرد هلی شات آموت در سراسر ایران علاقه مندان زیادی دارد و ارگان های مختلف دولتی و خصوصی می توانند از تجربیات تیم متخصص شرکت آموت، در جهت دریافت خدمات تصویربرداری هوایی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هلی شات استفاده کنند.برای خرید مویک به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی شرکت آموت

گروه شرکت آموت با توجه به أخذ مجوز در خصوص واردات و فروش محصولات تصویربرداری هوایی محصولات دی جی آی و همچنین توسعۀ فعالیت مجموعه، اقدام به راه اندازی وب سایت رسمی و فروشگاه اینترنتی شرکت آموت در فضای پهناور مجازی اینترنت نموده اند. بنابراین این شرکت با هدف مشتری مداری و ارائه خدمات ویژه به علاقه مندان سینما و محصولات مدرن تصویربرداری هوایی، امکان فروش آنلاین دستگاه های هلی شات از جمله انواع هلی شات، مویک ایر، اسپارک، لوازم جانبی مولتی روتور، لرزشگیر تصویری را برای رفاه حال خریداران محترم فراهم نموده است.

علاوه بر آنها به معرفی کلیۀ خدماتی که توسط کارگروه متخصص شرکت آموت انجام می شود، پرداخته اند. تا بدین وسیله امکان راه های ارتباطی میان مشتریان و همچنین تیم کاری تصویربرداری هوایی شرکت آموت را راحت تر از گذشته نموده اند. لذا افرادی که محصولات هلی شات شرکت آموت را خریداری نموده اند، می توانند نظر و پیشنهادات خود را اعلائم کنند و دیگران را در خرید بهترین محصول راهنمایی کنند. در واقع با خرید مویک ایر شرکت آموت به راحتی می توان بهترین تصاویر هوایی منحصربفرد را ضبط نمود.

 

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()