نحوه خرید پراید اقساطی:

پراید اقساطی و بسیاری از خودرو های دیگری که توسط شرکت ‌های خودرو سازی مختلفی در داخل کشور به تولید می ‌رسد که می توانند به روش های مختلفی به دست مردم برسند. شرکت های خودرو سازی مختلف مانند کرمان خودرو و یا کرمان موتور، ایران خودرو و سایپا برای محصولات خود و فروش آن ها روشی را برگزیدند که بتوانند به راحتی و بدون فشار وارد کردن به مردم محصولات خود را بفروشند و همچنین خریداران نیز با پرداخت هزینه کمتری بتوانند به خرید خودرو های مورد نیاز خود بپردازند. همان گونه که می ‌دانید در کشور ما خودرویی که بیشتر از همه خودرو ها به چشم می خورد پراید است. زیرا بیشترین جمعیتی که در کشور ما وجود دارد اقشار کم درآمد و متوسط رو به پایین می باشند که غیر از این خودرو قادر به استفاده از خودروی دیگری نیستند و با وجود گرانی های اخیر و تحریم هایی که علیه ایران توسط کشور های دیگر انجام شده است، قیمت پراید اقساطی نیز بالاتر رفته و درصد زیادی از افرادی که قبل از می توانستند خرید این خودرو بپردازند دیگر قادر به خرید آن نخواهد بود. ولی شرکت سایپا که به تولید تیپ های مختلف از این خودرو می پردازد برای فروش این خودرو به محصولات دیگر خود فروش اقساطی را برگزیده است که می ‌توان به راحتی با پرداخت درصد پایینی از آن به خرید آن پرداخت. پراید اقساطی در مدل ها و طرح های گوناگونی تولید شده و هر ساله فروش بسیار زیادی را به خود اختصاص می ‌دهد. از تیپ ‌های مختلف آن می‌توان به تیپ ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۴۲ اشاره نمود که البته ۱۴۲ دیگر خط تولید را به خود اختصاص نمی دهد. این خودرو جزء پر تکرارترین محصولی است که توسط شرکت سایپا تولید می شود. البته باید گفت بین تیپ های مختلف این خودرو تفاوت ‌های چندانی وجود نداشته و فقط در برخی قطعات بین آن ها تفاوت دیده می شود.

اطلاعات کلی راجع به خرید پراید اقساطی:

با توجه به ویژگی های بسیار منفی که این روز ها از خودرو ‌پراید خواهیم شنید، می ‌توان آن را در زمره خودرو های راحت و معمولی قرارداد که افراد زیادی با هر قشری می توانند آن را تهیه کنند و با وجود طرح فروش اقساطی که شرکت سایپا برای فروش این خودرو در نظر گرفته است، درصد زیادی از مردم قادر هستند به خرید آن ها بپردازند. دلیل اصلی خرید پراید اقساطی توسط افراد مختلف علاوه بر قیمت پایین این خودرو این است که این خودرو به صورت اقساطی به فروش رسیده و فشار زیادی به افراد مختلف برای خرید آن وارد نخواهد شد. ضمن این که این خودرو ها نسبت به خودرو های دیگری از مصرف بنزین بسیار پایینی برخوردار بوده و حتی گاز سوز نیز می باشند و این خودرو برای کسانی که بیشتر وقت خود را در جاده ها می گذرانند بسیار مناسب بوده است. گرانی بنزین باعث شده است که بسیاری از افراد نتوانند هزینه بنزین خود را تقبل کرده و آن را خریداری کنند. به همین دلیل این خودرو به صرفه ترین خودرویی است که می توان از آن استفاده نمود.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

از دلایل دیگری که خریداران به خرید خودرو پراید اقساطی می پردازند این است که هنگام ایجاد هرگونه مشکلی در قطعه ای از این خودرو به راحتی می توان آن را در هر فروشگاهی یافته و به خرید آن پرداخت. ضمن این که این خودرو دارای قدرت موتور خوبی بوده و در نوع خود بسیار مطلوب می باشد. همچنین با وجود بدنه سبک این خودرو شتاب‌ آن بسیار بیشتر بوده ولی باید با رعایت قوانین رانندگی با آن پرداخته شود. زیرا به دلیل وجود بدنه ای بسیار سبک در پراید اقساطی و نقد ممکن است دچار واژگونی شود و اتفاقات ناگواری را برای راننده و سرنشینان به وجود بیاورد.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()