مزایای خرید ۴۰۵ اقساطی:

مطمئنا همه افراد خودرو های ۴۰۵ را در اطراف خود مشاهده کردند. این خودرو ها دارای ویژگی ها مزایا و معایبی است که باعث شده است بعضی افراد به خرید آن ها تمایل داشته و بعضی از افراد آن ها را مناسب استفاده ندانند. شرکت ایران خودرو که به تولید این خودرو و خودرو های دیگر پژو می پردازد آن ها را به صورت اقساطی و یا نقدی به فروش خواهد رساند که البته ۴۰۵ اقساطی و یا نقدی نیز در بین آن ها دیده می شود. ۴۰۵ اقساطی نسبت به خودرو های اعضای خانواده پژو از کیفیت پایین تری برخوردار بوده است و به همین دلیل خریداران کمتری را به خود اختصاص خواهد داد. مثلاً این خودرو در مقایسه با ۲۰۶ از طراحی ظاهری بدنه و یکسری آپشن‌ها که در ۲۰۶ به کار برده شده است کاملاً درجه پایین ‌تر محسوب می ‌شود. همچنین در مقایسه با خودرو هایی مانند پارس نیز به همین صورت می ‌توان آن را مدل بسیار پایینتر دانست. زیرا با وجود قیمت بالا دارای طراحی بسیار ساده و کیفیت پایین قطعات می باشد. همچنین امنیت آن نسبت به خودرو های میان رده دیگری مثل پارس و سمند پایین ‌تر بوده و افراد به همین دلیل تمایل خود را برای  خرید 405 اقساطی را از دست خواهند داد

سایر مزایا و ویژگی های ۴۰۵ اقساطی:

قیمت ۴۰۵ اقساطی این است که این خودرو در عین سادگی و ظاهر نه چندان جذاب خود می توان برای خانواده استفاده نمود. به این دلیل که این خودرو نسبت به خودرو های ۲۰۶ از کابین بزرگتری برخوردار بوده و برای استفاده خانواده بسیار مناسب می باشد. همچنین خودرو نسبت به پراید از طراحی داخلی بزرگتری برخوردار بوده و همچنین امنیت بالاتری نیز خواهد داشت. زیرا وزن بدنه خودرو ۴۰۵ اقساطی بیشتر بوده و در سرعت های بالا کمتر دچار واژگونی نخواهد شد. این خودرو در نمونه جدید با موتور تیوفایو می تواند در حدود ۱۰۸ اسب بخار قدرت داشته باشد و مصرف سوخت این خودرو نیز در مسافت ۱۰۰ کیلومتر طراحی بند به اندازه ۹ لیتر برآورد شده است که البته میزان کمی نیز نیست. صرف نظر از محدودیت هایی که برای ۴۰۵ اقساطی ذکر شد باید در مورد روش فروش ۴۰۵ اقساطی و مزایای آن نیز گفته شود افرادی که نمی ‌توانند به صورت نقدی به خرید خودروی ۴۰۵ بپردازند می ‌تواند توسط شرایطی که شرکت ایران خودرو برای آن ها در نظر گرفته است به خرید ۴۰۵ اقساطی بپردازند. برای اطلاع از خرید اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

به این منظور مبلغی به عنوان پیش پرداخت به بانک مربوطه ارائه شده و زمان تحویل گرفتن خودرو اقساط بلند مدت و کوتاه مدت خودرو پرداخته خواهد شد که البته زمان پرداخت اقساط این خودرو توسط شرکت و یا نمایندگی مورد نظر تعیین شده و افراد می‌ توانند ظرف مدت زمان تعیین شده به اقساط آن بپردازند. همان گونه که گفته شد این وضعیت برای افرادی مناسب است که جزو اقشار ضعیف بوده و قادر به خرید خودرو با قیمت نقد نیستند. همچنین مزیت دیگر خرید 405 اقساطی این است که افراد با دارا بودن بودجه کمی قادر هستند به صورت اقساطی به خرید خودرو بپردازند و لازم نیست منتظر بمانند تا پول آن ها کامل شود. زیرا در کشور ما که گرانی ها روز به روز در حال گسترش هستند با منتظر ماندن قیمت همه کالاها نیز افزایش پیدا کرده و فرد قدرت خرید خود را از دست خواهد داد.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()