فروش ۴۰۵ اقساطی:

اگر می خواهید در مورد نحوه فروش ایران خودرو و فروش ۴۰۵ اقساطی اطلاعاتی داشته باشید، همراه ما باشید تا بتوانید اطلاعات مختصری راجع به این خودرو به دست بیاورید. بعضی از خودرو هایی که امروزه در خیابان ها آن ها را مشاهده می‌ کنیم خودرو هایی هستند که طرح اولیه آن ها توسط شرکت ‌های خارجی دیگری زده شده ولی امروزه آن ها را جزء خودرو های داخلی می ‌دانند. یکی از این خودرو ها ۴۰۵ می باشد که ابتدا در کشور فرانسه تولید و در بعضی از کشور ها به فروش آن پرداخته شد. این خودرو در دهه هفتاد به داخل کشور وارد شده و طبق قرارداد شرکت هایی که ایران خودرو با این شرکت فرانسوی داشت قطعات آن وارد و ایران خودرو به مونتاژ کردن آن ها می پرداخت. خودرو ۴۰۵ به امید قرار گرفتن به جای خودروی پیکان به ایران وارد شد، البته امروزه مدل های بسیار زیادی از آن ها در خیابان ها مشاهده خواهیم کرد. خودرو ۴۰۵ در ابتدا طرفداران بسیار زیادی داشت ولی با گذشت زمان از تعداد این طرفداران کاسته شد، زیرا تغییرات در هر چیزی لازم است ولی برای  فروش 405 اقساطی هیچ گونه تغییری در نحوه طراحی داخلی و خارجی آن دیده نشده و به همین علت این خودرو از چشم مردم افتاد و به همین علت آن را نسبت به خودرو های میان رده مانند پارس و سمند کمتر ترجیح می دهند و افراد جوان کمتر پیش می آید که تمایل زیادی به خرید خودرو ۴۰۵ داشته باشند. ولی هنوز هستند افرادی که به خرید این خودرو قدیمی تمایل داشته و قصد خرید آن را دارند. به همین علت شرکت ایران خودرو که از قدمت بسیار زیادی برخوردار است برای فروش محصولات خود مانند پژو ۴۰۵ و دیگر محصولات فروش اقساطی را به کار گرفته که همه اقشار بتوانند از محصولات این شرکت استفاده نمایند. برای خرید ۴۰۵ اقساطی باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت خودرو به بانک های طرف قرارداد پرداخته شود.

نحوه فروش ۴۰۵ اقساطی:

۴۰۵ اقساطی یک خودرو با طراحی بسیار ساده بوده و طراحی بدنه آن به گونه ای انجام گرفته است که هیچ گونه انحنایی در آن دیده نمی شود و کاملاً دارای سطحی صاف است. طراحی داخلی این خودرو نیز کاملا معمولی بوده و هیچ چیزی در داخل این خودرو جلب توجه نمی کند. همچنین برای داخلی و خارجی این خودرو طراحی مدرنی نداشته و نمی تواند برای افراد با سنین پایین و جوانان ایجاد جلب توجه کرده و آن ها را به سمت این خودرو متمایل کند. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

در ابتدا که این خودرو توسط شرکت ‌های فرانسوی تولید می‌ شود و یا قطعات آن به داخل ایران فرستاده و توسط شرکت ایران خودرو مونتاژ می شد دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و جزء خودرو های لوکس محسوب می ‌شد ولی با گذشت زمان که داخل کشور این قطعات تولید شده و از قطعات چینی استفاده می شد باعث شد که خودروی ۴۰۵ به یک خودروی کاملا معمولی تبدیل شود که هیچ ‌گونه زیبایی نداشته و همچنین از امنیت بالایی برخوردار نباشد. خودروی ۴۰۵ اقساطی هر ساله در تعداد بسیاری تولید شده و به فروش می‌ رسد ولی مدل های جدید آن دارای تغییراتی در موتور قطعات داخلی آن می ‌باشد که به همین دلیل قیمت آن ها با نمونه ‌های پیشین کمی متفاوت است.  مجموعه ی سایا خودرو از فروشندگان انواع خودرو ها با شرایط ویژه می باشد. برای کسب اطلاعات با نحوه ی فروش محصولات به سایت مراجعه نموده و یا با ما تماس بگیرید. 

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 456
نمایش همه
علاقه مندی ها ()