دزدگیر اماکن جزء یکی از کاربردی ترین سیستم های اعلام سرقت است که ساختمان های مختلف باید به آن مجهز شوند. امروزه خرید دزدگیر اماکن برای ساختمان های مختلف مسکونی، اداری، تجاری، نظامی و غیره لازم می باشد چون با تجهیز ساختمان به چنین امکاناتی موجب افزایش سطح امنیت ساختمان می گردد. در واقع سارقان ترجیح می دهند که مکان های دارای دزدگیر و سیستم اعلام سرقت را انتخاب نکنند که دچار دردسر شوند. بنابراین نصب دزدگیرد اماکن به ساختمان ها امنیتی می دهد که افراد به تنهایی نمی توانند از عهده آن بر آیند. برای خرید دزدگیر اماکن به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع دزدگیر اماکن

با توجه به استقبال فراوانی که از سیستم اعلام سرقت در جهان شده است، شاهد فروش انواع دزدگیر اماکن در ابعاد کوچک و بزرگ می باشیم. دزدگیر اماکن بی سیم، دزدگیر اماکن به همراه سیستم اعلام حریق، دزدگیر اماکن به همراه دوربین مداربسته و ... تنوع نصب سیستم های اعلام سرقت در ساختمان های مختلف می باشد که از اجزای مختلفی برخوردار می باشند.

دستگاه مرکزی، سنسورهای تشخیص حرکت، بلندگو، باطری، ریموت کنترل و تلفن کننده از جمله اجزای تشکیل دهندۀ اصلی دستگاه دزدگیر اماکن محسوب می شوند که وظایف خاصی را انجام می دهند. برای خرید سنسور تشخیص حرکت سیستم اعلام سرقت به سایت مراجعه کنید.

نصب سنسورهای تشخیص حرکت سیستم دزدگیر اماکن در قسمت هایی که احتمال عبور هر گونه موجود زنده ای وجود دارد، صورت می گیرد که می توان به درب ورودی، درب اضطراری، بالکن، پنجره ها، سیستم تهویه و غیره اشاره نمود. بدین وسیله از مزایای سنسور حرکتی برای ایجاد سیستم اعلام سرقت بهره گرفته شد. علاوه بر آن با استفاده از ریموت کنترل از راه دور نیز به راحتی می توان فعال بودن و خاموش کردن دزدگیر را تحت کنترل داشت.

برای تجهیز نمودن محل زندگی و یا محل کسب و کار خود به دزدگیر، می توانید از کارشناسان فنی شرکت فنی مهندسی فهام دُر، وقت مشاوره دریافت نمائید.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()