شما برای استفاده از هر وسیله ورزشی باید به خوبی در مورد کار کردن با آن اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. در این صورت می توانید به بهترین نحو ممکن با آن کار کنید. برای استفاده از دمبل هم بهتر است اطلاعات خود ار در مورد کار کردن با آن افزایش دهید تا بتوانید بهترین نمونه آن را خریداری نمایید. این وسیله ورزشی مزیت های بسیار زیادی برای بدن شما دارد و سلامت شما را تضمین می کند.

در صورتی که شما نتوانید به خوبی با دمبل کار کنید بدون شک بدنتان دچار آسیب جدی می شود. به همین دلیل باید در مورد کار کردن با این وسیله به برخی از نکات توجه ویژه ای داشته باشید. برخی از این نکات که دارای اهمیت زیادی است و باید به آنها توجه داشته باشید را در ادامه معرفی می کنیم تا به خوبی بتوانید با این وسیله ورزشی کار کنید. برای خرید دمبل به سایت مراجعه کنید.

نکاتی در مورد استفاده از دمبل :

برخی از نکات بسیار مهمی که شما پیش از کار کردن با دمبل  باید به آن دقت و توجه بسیار زیادی داشته باشید عبارت است از :

  1. ابتدا بدن خود را گرم کنید :

گرم کردن بدن پیش از اینکه ورزش خود را آغاز کنید از جمله نکات بسیار مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید. با گرم کردن بدن شما از آسیب های جدی که در طول تمرین امکان دارد به بدنتان وارد شود جلوگیری خواهید کرد. تمرین های کششی یکی از بهترین اقداماتی می باشد که شما می توانید پیش از استفاده از دمبل آنها را به کار بگیرید. این کار شما موجب می شود که جریان خون در بدن وجود داشته باشید و به مفاصل و عضلات تان آسیبی وارد نشود.

  1. ابتدا با سبک وزن های این وسیله تمرین را آغاز کنید :

یکی از مهمترین اقداماتی که زمان استفاده از این وسیله ورزشی باید انجام دهید این است که، در ابتدا از سبک وزن های آن استفاده کنید. زمانی که مهارت و توانایی شما در ورزش کردن با دمبل  افزایش پیدا کرد می توانید آن دسته از انواع آنها را که وزن بیشتر یدارند را مورد استفاده قرار دهید. برخی از آنها که سنگین هستند و شما نمی توانید آنها را بلند کنید را هرگز برای تمرین انتخاب نکنید، چرا که آنها موجب رگ به رگ شدن عضلات تان می شوند.

  1. حالت بدن خود را به درستی حفظ کنید :

 از دیگر نکات بسیار مهمی که زمان کار کردن با دمبل باید به آن توجه داشته باشید این است که از درست بودن حالت بدن خود اطمینان داشته باشید. شما هنگام تمرین با این وسیله ورزشی هرگز نباید قوز کنید، دقت داشته باشید که ستون فقرات بدن خود را بهتر است صاف و مستقیم نگه دارید. از خم شدن شانه های خود جلوگیری نمایید و حالت بدن خود را در درست ترین شکل ممکن نگه دارید. برای اطلاع از فروش اسکی فضایی به سایت مراجعه کنید. 

  1. اگر راحت نیستید با این وسیله کار نکنید :

 بلند کردن دمبل اگر برای شما سخت است و فشار زیادی به بدنتان وارد می شود باید کار کردن با آن را به طور کلی کنار بگذارید. در واقع اگر شما در وضعیت نادرست بخواهید به سختی از این وسیله ورزشی استفاده کنید، به بدنتان آسیب جدی وارد خواهد شد. بنابراین در صورتی که شما احساس درد زیادی با این وسیله ورزشی داشتید بهتر است آن را کنار بگذارید و یا اینکه با مربی خود در مورد کار کردن با آن مشورت کنید. مربی می تواند به شما بهترین حالت تمرین با این وسیله ورزشی را نشان دهد. در این صورت دیگر به بدن شما آسیب وارد نخواهد شد و سلامت بدن هم برای همیشه تضمین می شود.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()