در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با دستگاه سبزی خردکن برای شما توضیح دهیم. از گذشته تا به کنون همواره افراد مجبور بودند که از وسیله ای برای خرد کردن سبزی ها استفاده نمایند. در گذشته های خیلی دور که دستگاه سبزی خردکن هنوز اختراع نشده بود افراد به وسیله چاقو های بزرگ با سختی و مشقت سبزی ها را خرد می کردند. از سبزی خرد شده در پخت انواع غذاها می توان استفاده نمود و به همین دلیل یکی از نیاز های هر منزل داشتن سبزی خرد شده است. خرد کردن سبزی ها با کمک دست مشکلات بزرگی را به همراه داشت که از جمله مهم ترین مشکلات آن خردن نشدن کافی، له شدن سبزی ها، خسته شدن افراد، عدم نظافت و بهداشت در خرد کردن و غیره بود. برای خرید سبزی خرد کن به سایت مراجعه کنید.

 با گذشت زمان انسان به این فکر افتاد که وسیله ای برای خرد کردن سبزی ها اختراع نمایند. به همین دلیل سبزی خرد کن های ابتدایی وارد بازار شدند. آن دستگاه مانند سبزی خرد کن های امروزی پیشرفته نبودند و نمی توانستند به خوبی سبزی ها را خرد نمایند اما با این وجود از خرد کردن سبزی با دست بسیار بهتر بود.  این روزها انواع مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه ی خود آن ها را خریداری نمایید. در ادامه ی مقاله می خواهیم به نکات مهمی بپردازیم که هر فرد قبل از خرید این دستگاه باید از آن آگاهی داشته باشد. لذا شما اگر به فکر خرید این دستگاه افتاده اید این مقاله را به خوبی مطالعه نموده و به خاطر بسپارید تا بتوانید یک خرید خوب و مناسب داشته باشید.

نیاز ما به سبزی خرد کن:

 در ابتدا باید بدانیم که نیاز ما به این وسیله تا چه حد ضروری است و یک سوال از خود بپرسیم که چرا باید این دستگاه را خریداری نمایید؟ توجه داشته باشید که همواره سبزی ها دارای حجم بسیار زیادی هستند از این رو افراد برای این که آن ها را در یخچال یا فریزر خود قرار دهند باید آن ها را خرد کنند. خرد کردن سبزی باعث کاهش حجم آن خواهد شد. از دیگر علت ‌های خرد کردن سبزی، مناسب کردن آن برای برخی از غذا های معروف ایرانی مانند قرمه سبزی و یا انواع آش ها است. اگر بخواهیم حجم کمی از سبزی ها را خرد نماییم می توانیم به وسیله چاقو و با دست این کار را انجام دهیم. چاقو های مخصوص خرد کردن سبزی کارد یا ساطور نام دارند. البته این امر بسیار خطرناک است زیرا هر لحظه احتمال بریدن دست و انگشتان با چاقو وجود دارد. از طرف دیگر نیز به دست گرفتن این چاقو های بزرگ و فشار دادن آن ها روی سبزی کار سخت و دردناکی است. به همین جهت برای صرفه جویی در زمان و انرژی بهتر است که این وسیله را خریداری نمایید.

همان طور که در بالا ذکر شد باید قبل از خرید سبزی خرد کن معیار های خود را در نظر بگیریم. این معیار ها به شرح زیر می باشند:

 قدرت موتور

فن موتور

 توان دستگاه

 ظرفیت دستگاه

ابعاد دستگاه

 جنس تیغه

 جنس بدنه

لوازم جانبی

میزان ایجاد سر و صدا و لرزش

 راحتی تمیز کردن

 کاربری آسان

 قیمت

  برند

 و غیره.برای اطلاع از  فروش سبزی خرد کن سبز ایران به سایت مراجعه کنید.

قدرت موتور: باید به قدرت موتور این دستگاه ها حتما توجه کنیم چرا که سبزی خرد کن وسیله ای کاربردی است و به وسیله ی نیروی برق شهری فعال می شود. عمل اصلی این وسیله توسط چرخش بسیار سریع تیغه ها انجام می گردد در واقع موتور تیغه های تیز و استیل را با سرعت زیاد به حرکت در می آورد. استفاده از این دستگاه هیچ نیازی به دست نخواهد داشت و انرژی انسانی در کاربری این دستگاه به ندرت مورد استفاده واقع می شود.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 502
نمایش همه
علاقه مندی ها ()