اتصالات استیل از جمله پرکاربردترین قطعات در راه اندازی خطوط لوله کشی صنعتی و خانگی محسوب می شوند. اتنلس استیل از جمله آلیاژ فولادی است که از استحکام بالا، ضد زنگ و اکسید برخوردار می باشند. لذا برای ساخت انواع اتصالات جوشی از مزایای آلیاژ استنلس استیل استفاده نموده اند. صنایع مختلف صنعتی و غیر صنعتی برای اتصال لوله و قطعات مختلف از انواع اتصالات استیل بهره می گیرند که بتوانند انتقال مایعات، گاز و جامدات را به وسیلۀ خطوط لوله کشی برای مصارف مختلف انجام دهند. برای خرید اتصالات استیل به سایت مراجعه کنید.

فروش اتصالات استیل

با توجه به گستردگی کاربرد اتصالات جوشی در ساخت دستگاه های صنعتی، شاهد فروش اتصالات استیل در مدل های متنوع می باشیم که برای کاربرد در مصارف گوناگون ساخته شده اند اتصالات استیل رزوه ای، اتصالات استیل سوکت ولد، اتصالات استیل دنده ای، بوشن دنده استیل، چپقی استیل، سرشیلنگی دنده استیل، زانو دنده استیل، سه راهی استیل، مهره ماسوره دنده استیل، مغزی استیل و ... نمونه ای از انواع اتصالات استیل موجود در بازار می باشند که متناسب با کاربری های مختلف طراحی و ساخته شده اند.

قیمت اتصالات استیل

قیت اتصالات استیل به فاکتورهای مهمی چون نوع اتصالات و همچنین کیفیت اتصالات استیل بستگی دارد. به این ترتیب اگر قصد خرید عمدۀ اتصالات استیل را دارید، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمائید و پس از بررسی موجودیت و قیمت اتصالات استنلس استیل، آن را با قیمت ارزان و کیفیت بالا سفارش دهید.برای خرید تبدیل دنده استیل به ایت مراجعه نمایید.

در حال حاضر امکان سفارش اینترنتی برای خرید انواع اتصالات استیل برای مشتریان گرامی فراهم می باشد. با توجه به اهمیت احداث خطوط لوله کشی، اتصالات استیل، اتصالات جوشی، شیرآلات استیل و فلنج های استیل از ضرورت بالایی برخوردار می باشند.

شرکت تجارت استیل راد چندین سال است که در عرصۀ تأمین و پخش انواع اتصالات استیل با کیفیت و با دوام در سراسر کشور فعالیت حرفه ای انجام می دهد.

آدرس : تهران- بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم - بعد از شیر پاستوریزه - روبروی فتح 11 - مجتمع تجاری استیل ایران - پلاک 207

ایمیل: ts.rad@yahoo.com

خط ویژه : 02166391515

تلفن همراه : 09121399642 - 09121399643 قادری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()