زانو استیل از مهمترین قطعات پایه در زمینۀ اجرای خطوط لوله کشی محسوب می شوند. در سال های بسیار دور، خطوط لوله کشی را تنها از طریق یک خط می توانستند پیاده سازی کنند ولی با افزایش دانش بشری و اختراع قطعات فولادی مختلف چون اتصالات جوشی و زانویی توانستند تحولی عظیم در این صنعت بوجود آورند. خرید و فروش زانو استیل به دلیل ویژگی قابل توجهی که دارد، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. در واقع زانویی استیل با زاویه طراحی شده است که بتوان خطوط لوله کشی را بر روی چند خط پیاده سازی نمود.

مزایای زانو استیل

از مهمترین مزایای زانو استیل می توان به بهینه سازی خطوط لوله کشی و کاهش هزینه ها اشاره کرد. فروش زانو استیل همانند سایر اتصالات جوشی در سایز و دسته بندی های مختلف عرضه می شوند که بسیار حائز اهمیت می باشد. زانو استیل مانیسمان یا بدون درز و زانو استیل درزدار از جمله انواع زانو استیل ارائه شده در بازار می باشند. در نتیجه متناسب با طرح نقشه خطوط لوله کشی، می توانید مناسب ترین مدل و سایز زانویی استیل را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید.

زانو استیل 90 درجه، زانو استیل 180 درجه، زانو استیل 45 درجه، زانو استیل 60 درجه و ... تعدادی از انواع زانو استیل در زوایای مختلف ساخته شده اند. بدین ترتیب انعطاف پذیری طراحی خطوط لوله کشی را بهبود بخشیده است. برای اطلاع از فروش اتصالات استیل به سایت مراجعه کنید. 

خرید زانو استیل ارزان

با توجه به تنوع مدل های زانویی استیل عرضه شده در بازار، امکان خرید زانو استیل ارزان با کیفیت بالا برای متقاضیان خرید انواع اتصالات استیل چون فلنج استیل و زانو استیل در ابعاد مختلف فراهم می باشد.

شرکت تجارت استیل راد از ابتدای راه اندازی شرکت، از جمله ارائه دهندگان انواع زانو استیل استاندارد با کیفیت در سراسر کشور می باشد.

 

آدرس : تهران- بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم - بعد از شیر پاستوریزه - روبروی فتح 11 - مجتمع تجاری استیل ایران - پلاک 207

ایمیل: ts.rad@yahoo.com

خط ویژه : 02166391515

تلفن همراه : 09121399642 - 09121399643 قادری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()