استفاده از فلزات در بخش های مختلفی از صنعت وجود دارد که برای استفاده ایت فلزات در ابتدا باید قطعات مورد نیاز ساخته و تولید شوند به همین منظور از زمان گذشته الان دستگاه هایی برای برش فلزات روی کار آمدند که هر یک تا حدودی مورد استفاده قرار گرفتند اما کیفیت قطعات خیلی بالا نبود و همچنین برش های پیچیده عملا امکان پذیر نبود. دستگاه های خدمات برش لیزر امروزی کارامد تر از دستگاه های گذشته هستند این دستگاه ها با استفاده از لیزر کار می کنند به این صورت که لیزر تابیده شده به فلزات نقاط مورد نظر ذوب شده و برش انجام می گیرد.

مزایای استفاده از برش لیزر

برش لیزر دارای مزایای بسیاری لست که برخی از آن ها عبارتند از

تولید قطعات با سرعت بالا و زمان کم

بازدهی بالای کار و دقت بالا با استفاده از دستگاه های لیزر

امکان ایجاد برش ها و حکاکی های پیچیده

نیاز به حداقل نیروی کاری

هزینه مناسب نگهداری دستگاه های برش لیزر

و.....

با توجه به کیفیت کار برش در برش لیزر قطعات نهایی پرداخت شده و بسیار تمیز می باشند البته انتخاب مرکز معتبر برش لیزر نیز تاثیر بالایی در نتیجه ی کار دارد بنابراین  شما با انتخاب یک مرکز برش لیزر پیشرفته می توانید برش انواع فلزات را به آن ها بسپارید.برای انجام برش لیزر آلومینیوم به سایت مراجعه کنید.

 مراکز برش لیزر زیادی وجود دارد که می توان برای برش فلزات از این مراکز کمک گرفت اما انتخاب مرکزی معتبر و باتجربه بسیار اهمیت دارد زیرا کیفیت کار نهایی بسیار مهم بوده و فقط می توان به برخی از این مراکز اعتماد کرد. همین طور دستگاه های به کارکرفته برای برش باید پیشرفته باشند تا نتیجه ی کار مورد رضایت واقع گردد. برای درخواست برش لیزر به سایت مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()