ویژگی های پوستر دیواری مناسب

از مهمترین ویژگی های پوستر دیواری مناسب برای ساختمان می توان به تناسب و هارمونی رنگ ها و همین طور ارتباط معنایی پوستر دیواری با سبک و دیزاین ساختمان اشاره کرد، امروزه می توان این روکش های دیواری را با توجه به سبک طراحی و کاربرد در گروه های پوستر دیواری پشت تلویزیون، پوستر دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری دخترانه و پسرانه قرار داد، که هر کدام از آن ها در طرح و سبک های متنوعی طراحی و تولید می شوند. از دیگر ویژگی های پوستر دیواری مناسب و باکیفیت برای ساختمان می توان به وضوح تصویر، تفکیک رنگ ها، کیفیت بالای چاپ و مقاومت این محصولات در برابر رطوبت و خراش اشاره کرد، زیرا معمولا تمامی پوسترهای دیواری مقاوم و باکیفیت دارای یک پوشش لمینتی و یا سلفونی هستند که در برابر تمامی عوامل محیطی از آن ها محافظت می کند و به این واسطه اعتماد مشتریان را نیز جلب می کند. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری به سایت مراجعه کنید. 

خرید پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

خرید پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی از مهمترین دغدغه های مشتریان و دکوراتورها می باشد، زیرا امروزه استفاده از این روکش های کاغذی به دلیل زیبایی و جذابیتی که به محیط می بخشند در بین مردم بسیار رایج شده است و جای خود را در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان ها باز کرده اند. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری مجسمه ای  به سایت مراجعه کنید. 

نمایندگی های واردات و چاپ انواع پوستر دیواری سفارشی از محبوبترین و معتبرترین مراکزی هستند که انواع پوستر دیواری داخلی و خارجی را در طرح ها و رنگ های متنوع با ارزان ترین قیمت در اختیار متقاضیان این محصولات قرار می دهند و با مراجعه به آن ها به راحتی می توان در میان صدها نوع طرح و نقش از انواع پوستر دیواری اسپرت، پوستر دیواری کلاسیک و غیره با موضوعات طراحی متفاوت بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و خریداری نمود.

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()