فروش اقساطی خودرو یکی دیگر از آپشن های انتخاب خودرو توسط خریداران می باشد. با توجه به تعدد شرکت های تولیدکنندۀ خودرو، انواع اتومبیل در برند و مدل های متنوع به بازار عرضه می شوند که شامل آپشن های مختلف، طراحی بدنه و مشخصات فنی منحصربفرد می باشند. بنابراین شرکت های عرضه کنندۀ اتومبیل برای جلب رضایت مشتریان، بهترین خدمات فروش اقساطی خودرو را برای محصولات داخلی و خارجی فراهم نموده اند. از این رو عموم مردم بر اساس سطح درآمد شخصی، قیمت خودرو، مدل و برند خود، اقدام به خرید اتومبیل می نمایند. فروش خودرو به دو صورت نقدی و یا اقساطی صورت می گیرد. به همین جهت متقاضیان خودرو متناسب با شرایط خود، می توانند بهترین گزینه را برای خرید اتومبیل مورد دلخواه خود بگیرند.

شرایط فروش اقساطی خودرو

امروزه شرایط فروش اقساطی خودرو نسبت به گذشته ساده تر شده است. از این رو امکان فروش اقساطی بلند مدت و یا کوتاه مدت برای خریداران فراهم می باشد. به این ترتیب افراد بر حسب نیاز و شرایط مالی خود، می توانند مبلغ پیش پرداخت، تعداد و مبلغ اقساط را مشخص نمایند. نکتۀ کلیدی دیگری که در این زمینه وجود دارد، زمان تحویل خودرو است که برای مشتری بسیار حائز اهمیت است و ترجیح می دهند که در مدت زمان کوتاهی خودروی خریداری شده را تحویل بگیرند. بنابراین شرایط فروش اقساطی تحویل فوری خورو را به عنوان یکی از گزینه های قابل توجه در فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی مطرح می کنند.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو داخلی به سایت مراجعه کنید.

در حال حاضر امکان خرید اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت 24 الی 36 ماهه برای مشتریان فراهم می باشد. البته متناسب با برند و مدل خودرو، شرایط فروش اقساطی خودرو ممکن است تفاوت داشته باشد.

شرکت آرشا خودرو به عنوان یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در حوزۀ فروش خودروهای داخلی و خارجی به صورت اقساطی و نقدی می باشد.

شماره های تماس: 02144067335  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()