فروش اقساطی خودرو بهترین راه حل برای افرادی است که از توان مالی خرید نقدی برنمی آیند. شرکت های خودروسازی متعددی در زمینۀ تولید خودرو در مدل های متنوع فعالیت می کنند. با توجه به کاربرد گسترده ای که خودرو در زمینه های مختلف دارد، افراد زیادی علاقه مند به خرید خودرو برای فعالیت های شخصی می باشند. به همین جهت از شرایط عالی خرید و فروش اقساطی خودرو برای خریداری خودرو بهره می گیرند. به دلیل افزایش بهای قیمت خودرو، امکان خرید نقدی خودرو برای عموم مردم فراهم نمی باشد. به همین جهت شرکت های عرضه کنندۀ خودرو توانستند با هدف مشتری مداری، طرح فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی را در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهند.

شرایط فوق العاده فروش اقساطی خودرو

چند سال اخیر شرایط فوق العاده فروش اقساطی خودرو برای مشتریان اتخاذ شده است تا بتوانند به سهولت، خودروی مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمایند. نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید اقساطی خودرو مطرح می باشد، مسئله زمان تحویل خودرو است. از این رو عرضه کنندگان خودرو، توانسته اند شرایط مناسبی برای فروش اقساطی تحویل فوری خودرو را در اختیار مشتریان قرار دهند. بدین صورت افراد می توانند پس از أخذ قرارداد در مدت زمان کوتاهی، خودرو را تحویل بگیرند و مابقی اقساط را حین استفاده از خودرو به شرکت پرداخت نمایند و این آپشن موجب افزایش جلب رضایت مشتریان شده است.برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو داخلی به سایت مراجعه کنید.

فروش خودرو با اقساط بلند مدت

فروشندگان خودرو با هدف پسند مشتریان، زمینۀ فروش اقساطی خودرو را با پرداخت اقساط بلند مدت برای آنان فراهم نموده اند که فشار مالی بیش از اندازه به آنان وارد نشود و بتوانند از عهدۀ پرداخت اقساط برآیند.

شرکت آرشا خودرو از جمله شرکت های معتبر و مجوزدار در زمینۀ فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در سراسر کشور می باشد.

شماره های تماس: 02144067335  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()