ویدئو پروژکتور کاربرد عمده ای در محیط های مختلف داد که با هدف نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به مخاطبان ورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که تجربه نشان داده است، آموزش تصویری و عملی بازخورد بهتری دارد و این مسئله نیاز به استفاده از تلویزیون در هر کلاس درسی است که بسیار هزینه بر خواهد بود. به این ترتیب مدیران محیط های آموزشی ترجیح می دهند که از ویژگی های ویدئو پروژکتور بهره گیرند. خرید و   فروش ویدئو پروژکتور  متناسب با نیاز بازار، متقاضی زیادی دارد. در نتیجه افراد مختلف متناسب با موقعیت های متعددی می توانند از ویژگی های قابل توجه پروژکتور استفاده کنند.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار به دلیل برخورداری از قابلیت وای فای، طرفداران زیادی دارد. با استفاده از فناوری نسخه های جدید پروژکتور، راحت تر از گذشته می توان از این دستگاه استفاده نمود. قابلیت WiFi موجب می شود که بتوان دستگاه را بدون نیاز به کابل به یکدیگر متصل نمود. به این ترتیب محیط اطراف دستگاه خلوت تر می شود. نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور از وضوح تصویر و رزولوشن بالایی برخوردار است و مجهز به باتری هایی با طول عمر بالا می باشند.علاوه بر آن اکثر پورت های ورودی و خروجی دستگاه های دیجیتالی و قدیمی را پشتیبانی می کند.برای  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار به سایت مراجعه کنید. 

خرید ویدئو پروژکتور ارزان

در حال حاضر امکان خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم می باشد. با توجه به تنوع مدل پروژکتور، افراد راحت از گذشته می توانند پروژکتور مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. لذا کاربرد آن در محیط های آموزشی، اداری و همچنین منازل نسبت به گذشته افرایش پیدا کرده است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان تولید کننده و عرضه کنندۀ ویدئو پروژکتور در مدل های متنوع در بازار ایران فعالیت خود را ادامه می دهد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 592
نمایش همه
علاقه مندی ها ()