ویدئو پروژکتور کاربرد عمده ای دارد و به دلیل ساختار ویژه ای که از آن برخوردار است، امکان استفاده از آن در محیط های آموزشی، اداری و همچنین فضای منزل فراهم است. هدف از تولید پروژکتور برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ است. در واقع این دستگاه به دلیل استفاده از قطعات مهم و کاربردی لنز و لامپ LED، امکان انعکاس فایل های پردازش شده را در ابعاد بزرگ میسر می سازد.   فروش ویدئو پروژکتور  در مدل های متنوعی عرضه می شود که متناسب با مکان و کاربری های متنوع، کاربردی باشد.

خرید مینی ویدئو پروژکتور

نسل جدید دستگاه های پروژکتور به دلیل استفاده از فناوری پیشرفته، حجم کوچکتری پیدا کرده است. لذا خرید مینی ویدئو پروژکتور پرتابل بیش از نسخه های قدیمی علاقه مندان زیادی دارد و عموم متقاضیان خرید، علاقه مند به استفاده از این دستگاه می باشند. با استفاده از دستگاه های پروژکتور در محیط های آموزشی چون مدارس، دانشگاه ها، سالن های کنفرانس و ... به راحتی می توان، فایل های آموزشی که آماده کرده اند را بر روی صفحۀ نمایشگر به بینندگان نشان دهند. از این رو کلیۀ افراد حاضر در اتاق به راحتی می توانند تصاویر را مشاهده نمایند و دید کاملی نسبت به تصاویر نمایش داده، داشته باشند.

در حال حاضر امکان خرید انواع ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار که به قابلیت وای فای مجهز می باشند، برای مشتریان گرامی فراهم می باشد. در واقع این فناوری به افراد اجازه می دهد که بتوانند دستگاه های دیجیتالی که این تکنولوژی را پشتیبانی می کنند، بدون نیاز به استفاده از کابل به یکدیگر متصل نمایند. تعدد مدل های پروژکتور افزایش پیدا کرده است که در نتیجۀ آن شاهد کاهش قیمت پروژکتور می باشیم.برای  خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در عرصۀ فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور پیشرفته در تهران فعالیت می کند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()