فروش اقساطی سایپا با شرایط ویژه

سایپا یک کمپانی معتبر و قدرتمند در کشور می باشد، که سالهاست محصولات خود را در طرح های پیش فروش و فروش اقساطی خودرو در اختیار متقاضیان قرار می دهد، و اکنون دارای تعداد بسیار زیادی نمایندگی و شعب لیزینگ معتبر فروش اقساطی سایپا با شرایط ویژه می باشد، که این مراکز همواره در تلاش هستند تا با اعطاء تسهیلات بهتر و ساده سازی فرایند خرید، سهم بیشتری از بازار فروش اقساطی محصولات سایپا را به خودر اختصاص دهند. متقاضیان خرید اقساطی سایپا با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات در ابتدا باید از وضعیت دارایی ها و رسمیت شرکت های لیزینگ خودرو اطلاعات کافی را کسب نمایند و پس از اطمینان از اعتبار و خوشنامی آن ها نسبت به خرید اقساطی سایپا با شرایط واگذاری ویژه اقدام نمایند. البته بررسی تسهیلات فروش اقساطی سایپا در شرکت های لیزینگ مختلف و مقایسه آن ها با وضعیت و توان پرداختی خود از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار داد، تا در دوره بازپرداخت اقساط کوچکترین مشکلی به وجود نیاید.

فروش اقساطی سایپا با مناسب ترین قیمت

نمایندگی رسمی سایاخودرو از معتبرترین و خوشنام ترین شرکت های لیزینگ خودرو می باشد، که با فروش اقساطی سایپا با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات توانسته اعتماد خریداران را جلب نماید و جایگاه خود را در بین شراکت های فعال در این عرصه ارتقاء دهد. این مجموعه معتبر در زمینه  خدمات فروش اقساطی خودرو  داخلی و خارجی با شرایطی نظیر سند به نام مشتری و در رهن بانک، خرید خودرو با مناسب ترین قیمت، تحویل فوری و آنی خودرو و امکان تعویض خودرو در زمان بازپرداخت اقساط با مدل ها و تیپ های دیگر توانسته رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید و در شمار معتبرترین و محبوب ترین شرکت های لیزینگ خودرو قرار بگیرد.

متقاضیان شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا با مراجعه به سایت اطلاع رسانی سایا خوئدرو می توانند از شرایط نقل و انتقال و واگذاری انواع خودروهای داخلی و خارجی اطلاعات کافی را کسب نمایند و یا از خدمات مشاوره ای این مرکز استفاده کنند.

 

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 391
نمایش همه
علاقه مندی ها ()