فروش اقساطی خودروهای داخلی

تمامی خودروهای داخلی و خارجی را می توان به صورت اقساطی از طریق لیزینگ های معتبر واردات و فروش اقساطی خودرو خریداری نمود، اما با توجه به قیمت بسیبار بالای انواع خودروهای خارجی، متاسفانه این نوع خودرو متقاضیان بسیاری ندارد و بیشترین معاملات بازار مربوط به انواع خودروهای داخلی می باشد. از پرفروش ترین خودروهای داخلی که در طرح های فروش اقساطی خودرو می توان آن ها را تهیه نمود می توان به انواع پژو 206، پژو 405، پژو پارس، پراید و تیپا اشاره کرد، که به دلیل مصرف پایین سوخت، قیمت بسیار مناسب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و کارکرد و دوام بسیار بالا طرفداران بسیار زیادی دارد و می توان کمپانی های خودرو سازی داخلی را از موفق ترین مراکز فروش قسطی خودرو قرار داد که با عرضه انواع محصولات خود در شرکت های لیزینگ و به صورت فروش اقساطی سایپا و فروش اقساطی ایران خودرو توانسته بیشترین متقاضیان این بازار را به خود اختصاص دهد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت

شرکت معتبر لیزینگ مبین خودرو از خوشنام ترین مراکز فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت و مناسب ترین تسهیلات می باشد که در طول یک دهه فعالیت مستمر خود در این زمینه توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار معتبرترین شرکت های لیزینگ خودرو قرار بگیرد. از مهمترین تسهیلات فروش اقساطی خودرو در برندهای مختلف داخلی و خارجی می توان به تحویل خودرو پیش از پرداخت اولین قسط، تنظیم سند به نام مشتری و در رهن بانگ، عدم نیاز به ضامن و و فروش با مناسب ترین قیمت اشاره کرد، که سبب شده روز به روز به تعداد مخاطبین آن افزوده شود.برای اطلاع از خرید و فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

متقاضیان خرید اقساطی خودرو با مراجعه به وب سایت مبین خودرو می توانند از نوع محصولات و روش های نقل و انتقال و فروش اقساطی خودرو اطلاعات کامل را کسب نمایند و یا در صورت تمایل با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرند و مشاوره های لازم را در خصوص خرید خودرو دریافت نمایند.

 

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()